Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Miercuri, 12 Iunie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - AGB reprezinta acum o marca importanta in domeniul accesoriilor pentru tamplarie
AGB reprezinta acum o marca importanta in domeniul accesoriilor pentru tamplarie
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 23 Mai 2023 06:10
De-a lungul anilor, AGB a devenit una dintre cele mai importante marci din universul accesoriilor de feronerie pentru tamplaria termoizolanta. „Astazi, brandul AGB este asociat la nivel global cu produse inovatoare de inalta calitate si fiabilitate, cu design modern, impecabil si specific italian si cu solutii avangardiste, menite sa satisfaca toate exigentele clientilor. Totodata, brandul este sustinut de investitiile continue in tehnologii de ultima generatie, in sustenabilitate si, nu in ultimul rand, in oameni. De altfel, echipa este principala cheie din spatele marcii AGB, actualii proprietari, Giacomo si Alessandra Alban, inconjurandu-se de persoane de calitate, ce impartasesc valorile si misiunea societatii.
Compania AGB a fost fondata in anul 1974, in localitatea Bassano Del Grappa, din Italia, de catre Antonio Alban, care a inceput sa produca balamale pentru porti metalice grele si accesorii pentru usi de lemn, urmand exemplul tatalui sau, Giacomo Alban. Cele trei litere din denumirea actuala a companiei (AGB) provin de la initialele fondatorului si de la orasul de origine, respectiv Alban Giacomo si Bassano. In anul 1953, Antonio muta productia din atelierul sau intr-o mica fabrica, iar fratele sau, Giorgio Alban, incepe sa il ajute pe Antonio la aspectele comerciale si administrative. Cei doi construiesc in urmatorii ani trei fabrici, la Romano d’Ezzelino, Cassola si Pove del Grappa. In anul 2008, copiii lui Giorgio Alban, Giacomo si Alessandra Alban, au preluat conducerea companiei, avand aceeasi pasiune ca tatal si unchiul lor si asigurand, astfel, continuitatea valorilor si misiunii AGB.
Branding-ul merge mai departe catre fiecare gama de produse care are un nume special ales de catre responsabilii AGB in marketing, in colaborare cu directorii de productie si vanzari, avand semnificatii multiple. De exemplu, feroneria pentru ferestre poarta numele ArTech (arta si tehnologie), noua broasca multipunct automata motorizata cu grad inalt de siguranta pentru usile de exterior se numeste Sentinel (santinela/ paza). Numele broastelor magnetice Polaris 2XT vine de la polii de atractie a magnetilor ultraperformanti si de la prescurtarea cuvantului eXTrem. Climatech (clima si tehnologie) este sistemul de feronerie AGB pentru ansambluri culisante cu ridicare, ce asigura o etansare maxima in raport cu factorii de mediu. Noul sistem de inchidere ultraminimalist pentru usi de interior cu maner ingropat poarta numele WAVE (val) si este inspirat de la miscarea ce imita undele valurilor. La fel si sistemul de inchidere Touch (atingere), intrucat acesta permite deschiderea usii printr-o simpla atingere etc. Nu luam in calcul modificarea marcii pe viitor”, a declarat Dana Caplea, membru in Export Department - AGB. Informatii suplimentare, la www.agb.it 
 
TSV
SISECAM
ABONARE REVISTE
rehau
Editia
MAI 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left