Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
10 Feb 2011 16:43
|
Asahi Glass Corporation (AGC), cu sediul central in Japonia, a dat publicitatii raportul referitor la rezultatele financiare aferente anului fiscal 2010. Datele comunicate oficial indica vanzari nete in valoare de 1.289 miliarde yeni (15,58 miliarde USD), cu 12,3% mai mari fata de exercitiul financiar precedent. La randul sau, profitul net s-a majorat de peste 6 ori, indicand o eficientizare certa a activitatii concernului. Divizia de sticla a consemnat livrari de 571 miliarde yeni (+8,7%). Pe segmentul vitrajelor arhitecturale, evolutia se datoreaza cresterii cererii in toate regiunile unde compania desfasoara activitati comerciale. Cu toate acestea, tendinta a fost atenuata de influentele pietei valutare. Din punct de vedere al structurii geografice, cele mai mari vanzari au fost inregistrate in Japonia, cu 777,6 miliarde yeni (+18%), urmata de Asia, cu 495,7 miliarde yeni (+18,5%), Europa, cu 233 miliarde yeni (situatie aproximativ similara celei din 2009) si America de Nord si de Sud, cu 86,1 miliarde yeni (+12,5%). Pentru anul in curs, expertii financiari ai corporatiei preconizeaza vanzari nete de 1.350 miliarde yeni, cu aproape 5% mai mari fata de anul fiscal recent incheiat. Informatii suplimentare, la www.agc.com
|