Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
05 Nov 2010 14:10
|
Asahi Glass Corporation (AGC), cu sediul central in Japonia, a dat recent publicitatii raportul referitor la rezultatele financiare aferente primelor 9 luni ale exercitiului financiar curent. Vanzarile din intervalul ianuarie - septembrie 2010 au insumat 960,6 miliarde yeni (11,9 miliarde USD), in crestere cu 17,1% fata de perioada similara din 2009. In acelasi timp, a fost consemnata o majorare substantiala a profitabilitatii, veniturile operationale fiind de 169,8 miliarde yeni (2,1 miliarde USD). In trimestrul al treilea, cifra de afaceri a fost de 318,8 miliarde yeni (3,9 miliarde USD), cu 5% mai mult in comparatie cu anul anterior. Analiza pe segmente de activitate releva faptul ca in sectorul de sticla s-au realizat, in perioada iulie - septembrie a.c., livrari in valoare de 140,8 miliarde yeni (1,75 miliarde USD). Din punct de vedere al distributiei regionale, vanzarile in Japonia au sporit cu 13,4% (22,8 miliarde yeni), cele din alte regiuni ale Asiei cu 5,1% (5,8 miliarde yeni), in vreme ce in America de Nord si de Sud si in Europa cifra de afaceri a sporit cu 4,2%, respectiv 3,7%. Oficialii companiei observa faptul ca rezultatele pe segmentul de vitraje s-au imbunatatit, in primul rand, pe fondul aprecierii monedei nationale in raport cu valuta americana, insa au fost influentate pozitiv si de cresterea solicitarilor venite din partea industriei specializate in fabricatia de panouri fotovoltaice. In ceea ce priveste modelele arhitecturale, situatia s-a imbunatatit considerabil, datorita revigorarii cererii. Informatii suplimentare, la www.agc.com
|