ALLIANZ TC COM inaugureaza o noua fabrica in judetul Ilfov |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 23 Iun 2017 12:20 |
Anul acesta, compania Allianz TC Com, din Bucuresti, finalizeaza un proiect de investitii in valoare de 500.000 de euro, care a presupus constructia unei noi hale de productie, cu o suprafata de 1.700 mp, in localitatea Ciorogarla, din judetul Ilfov, unde urmeaza sa-si mute activitatea incepand din aceasta vara. Compania are o experienta de 14 ani in domeniul tamplariei termoizolante din PVC si aluminiu, iar factorii cei mai importanti care au contribuit la mentinerea pe piata si la evolutia optima a activitatii sunt reprezentati, in opinia lui Alexandru Daniel Tache, directorul de vanzari si marketing al firmei, de faptul ca produsele comercializate au un grad superior de calitate, iar echipa de angajati, cu o expertiza indelungata in domeniu, poate asigura servicii specializate de consultanta.
- Cum caracterizati evolutia financiara a firmei din ultimul timp si care este strategia de dezvoltare adoptata in continuare?
- La finalul exercitiului financiar precedent, am inregistrat o majorare semnificativa a cifrei de afaceri (de la valoarea de 4,2 milioane de lei din 2015), fiind atins nivelul de 7,1 milioane de lei. Pentru 2017, estimam ca aceasta tendinta se va mentine si ne va permite sa obtinem o noua crestere, de cel putin 20% in raport cu exercitiul financiar precedent. Totodata, incercam sa ne cream o noua imagine si, in acelasi timp, sa ne consolidam relatiile cu partenerii de afaceri. Un prim pas in acest sens a fost participarea firmei noastre la targul Ambient Expo, care s-a derulat anul acesta in luna martie, la Bucuresti, iar pentru 2018 intentionam sa luam parte la evenimente similare, din Polonia sau Germania, intrucat derulam si operatiuni de export.
- Care este structura ofertei de produse si servicii?
- Cele mai importante game de produse pe care le distribuim pe segmentul tamplariei termoizolante sunt reprezentate de plasele de protectie impotriva insectelor, garniturile de etansare pentru tamplaria din PVC si aluminiu, suruburile de montaj, armaturile, balamalele pentru usa tip 3D, cilindrii de siguranta, butucii, sistemele tip "broasca" etc. Contributia comercializarii acestora la cifra totala de afaceri este de aproximativ 50%, diferenta revenind diviziei de plasa de fibra de sticla pentru termosistem, certificata conform normelor europene si pe care o fabricam in unitatea proprie. Tot aici realizam cilindrii pentru usa (butucii) si plasele de protectie impotriva insectelor, iar pe termen scurt, intentionam sa dezvoltam si alte produse din tesatura de fibra de sticla.
- Descrieti modul in care a evoluat piata de profil si cum va pozitionati in acest context.
- Desi costurile cu angajatii si materia prima au crescut considerabil, depunem toate eforturile necesare pentru a mentine un nivel de calitate crescut in cazul produsele noastre, acesta fiind, in opinia mea, cel mai important aspect al activitatilor pe care le desfasuram. In acelasi timp, pastram parteneriatele de durata pe care le avem cu furnizorii si clientii, iar livrarile firmei se realizeaza atat direct (prin intermediul punctelor de lucru pe care le detinem in Bucuresti, Pitesti si Galati), cat si prin parteneriate cu revanzatori, pe plan national.
|