Furnizori de sisteme
Publicat de Camelia Pantel
03 Oct 2016 13:53
|
Segmentul furnizarii aplicatiilor software a inregistrat un regres cuprins intre 7% si 10% de la nivelul de 15% cat reprezenta in 2015 in cadrul activitatii companiei Alumni, situatie care, in opinia Cristinei Arad, directorul de marketing al Alumni, este posibil sa fie datorata “scaderii investitiilor in utilaje, domeniu la care este conectat in mod direct segmentul software-ului. Astfel, daca nu se comercializeaza echipamente, nu se vand nici solutii software. De asemenea, cele mai multe upgrade-uri s-au facut in intervalul 2012-2013, acum achizitionandu-se mai mult sisteme pentru extinderea capacitatilor de productie sau solutii de dimensiuni mai mici”. Alumni comercializeaza pe piata autohtona software pentru industria sticlei, realizat de firma Optima (Italia), in aceasta gama fiind incluse mai multe pachete de tip Enterprise (solutii care gestioneaza intreaga activitate comerciala si de gestiune a unei firme), disponibile in variantele Basic, Standard si Professional. Referindu-se la noutatile sortimentale ale acestui an, Cristina Arad a precizat: “In 2016, am conceput cateva pachete noi, avand, totodata, disponibile in fiecare luna noi upgrade-uri la solutiile clasice. In oferta proprie se regasesc deopotriva solutii pentru marile fabrici de sticla (cum sunt Spectrum Industries sau Delta Glass), dar si pentru fabricantii de geam termoizolant destinat tamplariei utilizate pe segmentul rezidential. Acestora din urma le propunem o solutie realizata de noi si la care lucram inca din anul 2002, fiind programul nostru de baza. Aceasta aplicatie realizeaza managementul productiei si este compatibila in totalitate cu programul Optima, dar si cu legislatia autohtona. Un modul care face parte din gama Optima, pentru care am inceput sa inregistram anul acesta cereri in crestere, este reprezentat de Recqway, care ajuta la imperechererea sticlei si la fluidizarea activitatii de productie a cantitatilor importante”. In ceea ce priveste evolutia financiara a firmei din acest an, directorul de marketing al societatii considera ca este posibil sa se inregistreze chiar un usor regres al incasarilor, dupa ce, anul trecut, a fost consemnata o dublare a cifrei de afaceri (de la valoarea de 3,1 milioane de lei din 2014 pana la nivelul de 6,2 milioane de lei). “Situatia este generalizata pentru toate societatile din domeniu si se datoreaza lipsei accesarii de fonduri europene care a caracterizat acest an, desi au existat foarte multe proiecte de acest tip. Speram ca situatia sa se deblocheze incepand cu aceasta toamna si sa ne permita sa avem o evolutie optima in 2017”, a mai precizat reprezentanta firmei. Informatii suplimentare, la www.alm.ro
|