Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Duminica, 03 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - ALUPROF aplica planul de crestere si obtine vanzari de 13 milioane euro in 2021
ALUPROF aplica planul de crestere si obtine vanzari de 13 milioane euro in 2021
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 15 Apr 2022 06:00
Anul 2021 a reprezentat inca 12 luni de succes pentru compania Aluprof System Romania, cifra de afaceri inregistrata pe plan national depasind pragul de 13 milioane de euro. Hubert Nuckowski, General Manager in cadrul firmei, precizeaza ca in 2021 a fost inregistrata o crestere procentuala de peste 30% a incasarilor fata de anul 2020, ceea ce a consolidat pozitia companiei in acest domeniu la nivel national. Totodata, aceste rezultate ofera oportunitatea ca managerii firmei sa priveasca cu incredere din punct de vedere financiar si la nivelul anului 2022, pentru care isi propun o crestere procentuala reprezentata prin doua cifre, neluand in considerare eventuale majorari de pret la care nu au recurs deocamdata. Obiectivul principal din acest an in Romania, pentru reprezentanta din tara noastra a grupului polonez Aluprof, este reprezentat de finalizarea unui showroom situat in centrul propriu logistic si operational din cadrul complexului A1 Business Park. Acestui obiectiv i se adauga si alte directii de dezvoltare suplimentare.
 
- Nominalizati principalele noutati/ sisteme lansate de Aluprof in ultima perioada.
- Anul 2021 a adus, dupa cum Aluprof si-a obisnuit deja clientii, numeroase noutati, respectiv sisteme si solutii care au fost dezvoltate in centrul de cercetare al grupului si apoi fabricate in unitatile proprii de productie din Bielsko-Biala si Opole (Polonia). Ne referim aici atat la sisteme si solutii ca MB-79N (sistem pentru tamplaria termoizolanta eficienta din punct de vedere energetic), MB-Harmony Office (sistem pentru partitii interioare care asigura o excelenta atenuare fonica), MB-86WW (sistem pentru ansamblurile termoizolante destinat aplicatiilor de tipul „window-wall”), MB-Skyline Type R (sistem pentru ferestre si usi glisante cu design minimalist), cat si la sisteme din gama solutiilor de umbrire ca MB-SkyFlow (sistem de jaluzele venetiene exterioare) si MB-SkyRoll (sistem de rolete textile exterioare), fara a mai lua in calcul si alte solutii realizate, gandite ca upgrade-uri pentru sistemele deja existente.
 
- In ce masura considerati ca livrarile de sisteme arhitecturale din aluminiu vor fi impulsionate de actualele tendinte in materie de protectie climatica, sustenabilitate, amprenta de carbon etc.?
- Speram ca si in Romania sa se puna accentul tot mai mult pe solutii eficiente energetic si pe sustenabilitate si spunem acest lucru din pozitia unuia dintre liderii europeni ai domeniului. Nu reprezinta un secret pentru nimeni faptul ca Aluprof este un adevarat ambasador al caselor pasive, avand numeroase sisteme certificate in acest sens de catre Passive House Institute (MB-104SI, MB-104Aero, MB-SR50N TT, MB-SR50 N HI+, SP&SP-E) sau Cradle to Cradle (MB-ST50N HI+, MB-70, MB-70HI, MB-70 Casement, MB-86SI, MB-86Casement, MB-86ST).
Numai in cursul anului 2021 am reusit sa inregistram o crestere de peste 15% a ponderii solutiilor pentru cladiri certificate BREEAM si Leed in activitatea proprie. Mai mult, prin seriile de seminarii web oferite executantilor, arhitectilor si in general tuturor persoanelor interesate de aceste sisteme, incercam sa ne aducem contributia la instruirea temeinica a operatorilor pietei in acest domeniu, constienti fiind de faptul ca industria constructiilor este responsabila pentru 38% din emisiile de bioxid de carbon ale unei cladiri. Astfel, 28% din acest procent se datoreaza exploatarii cladirii si 10% consumului de energie necesar producerii materialelor din care este realizat imobilul respectiv.
 
 
- Mentionati principalele categorii de proiecte in care s-a implicat Aluprof in ultima perioada.
- Multumind partenerilor, suntem mandri de faptul ca am putut sa ne oferim solutiile pentru proiecte importante din piata rezidentiala si de pe segmentul centrelor industriale, comerciale sau de tip „office”, impunandu-ne cu succes in fata competitorilor prin caracteristicile tehnice de top ale sistemelor promovate. Nu doresc sa numesc aici un proiect specific, intrucat toate proiectele reprezinta pentru noi, dar si pentru intreaga piata, un etalon in ceea ce priveste calitatea si performanta constructiilor. In 2021, un procent semnificativ din produsele comercializate de catre Aluprof se atribuie celor utilizate pentru proiecte realizate de catre partenerii din Romania pentru pietele din Belgia, Germania, Elvetia, Franta, Marea Britanie, Olanda, Austria, Portugalia sau Italia.
 
- Precizati care sunt cele mai mari provocari carora a trebuit sa le faceti fata in ultima perioada.
- Anul 2021 a adus noi provocari pentru breasla in care activam. Putem spune ca a fost un an dificil, impredictibil din multe puncte de vedere, insa am reusit sa gestionam cu succes toate provocarile ivite si sa ne adaptam rapid pentru a ne asigura conditiile potrivite unei desfasurari normale a activitatilor curente. Desigur, cea mai spinoasa problema a fost cea generata de majorarile de preturi. Aluprof a reusit pana aproape de a doua parte a anului 2021 sa mentina preturile practicate inca din 2018, incercand in acest fel sa-si ajute atat cat a fost posibil cu putinta partenerii, adica firmele de executie. Din fericire, gratie sprijinului acordat de catre firma mama Aluprof SA, nu am inregistrat sincope majore in procesul de aprovizionare, termenele de livrare comunicate fiind respectate, chiar daca uneori acestea au fost cu pana la doua saptamani mai mari decat in mod curent. 
 
ABONARE REVISTE
TSV
rehau
SISECAM
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left