Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - ANALIZA: Impactul brandingului asupra dezvoltarii, pe piata sistemelor de tamplarie
ANALIZA: Impactul brandingului asupra dezvoltarii, pe piata sistemelor de tamplarie
Furnizori de sisteme Publicat de Elena Icleanu 01 Iun 2023 06:10
Managementul marcii, privit ca o disciplina distincta a specializarii de marketing, constituie probabil unul dintre atributele definitorii ale economiei de piata. Daca in acest sistem, capitalul este, in esenta, fundamentul afacerii, forta motrice care pune in miscare toate operatiunile, brandingul reprezinta, intr-o perceptie plastica, "haina" pe care produsele fabricate o imbraca pentru a se prezenta in fata clientilor. Practic, cele doua componente, alaturi de altele la fel de importante, daca ar fi mentionate, de exemplu, doar politica de investitii, cea de distributie sau de produs, sunt subordonate, la limita, aceluiasi scop, legat de caracterul lucrativ al oricarei intreprinderi comerciale - si anume castigul. Daca procesele sunt mai clar scalabile si cuantificabile in cazul partilor tangibile ale activitatii, lucrurile stau complet diferit atunci cand vine vorba despre o componenta cu o puternica latura figurativa, cum este marca. Provocarea masurarii eficientei sale este o preocupare constanta pentru factorii de decizie, iar abordarile difera in functie de tipul activitatii, cultura organizationala, traditie, experienta etc.
Analiza a fost realizata cu aportul unor reprezentanti ai pietei care promoveaza marci puternice in domeniu, precum:
  • Petar Orbanič, director general la ARX;
  • Silviu Chirmus, business area manager pentru Romania si Republica Moldova in cadrul companiei Cherubini;
  • Dimitris Michailidis, managing director Exalco Romania;
  • Cosmin Zaharia, director de vanzari pentru Romania al Orgadata;
  • Mihaela Paraschiv, Corporate Communication & Marketing Manager REHAU Window Solutions Romania;
  • Radu Marchis, director al reprezentantei Simonswerk in Romania;
  • Alexandru Oancea, director de marketing VEKA Romania;
  • Andreas Smentkowski, Marketing Manager WPR;
  • Dana Caplea, membru in Export Department - AGB;
  • Enis Ibraim, director de productie al Alprof SA;
  • Hubert Nuckowski, Managing Director in cadrul Aluprof System Romania;
  • Ana Maria Opris, specialist de marketing in cadrul Kronlux FM;
  • Radu Sirbu, Area Sales Manager in cadrul companiei Noegel Befestigungstechnik;
  • Simona Urs, manager general al grupului PM;
  • Cristian Stoleru, director general in cadrul Dynamic Selling Group;
  • Eren Koc, administrator al Romtera Product;
  • Lajos Szonda, reprezentantul in Romania al Siegenia;
  • Ana Maria Donosa, Marketing Manager in cadrul Temad;
  • Daniela-Madalina Tuca, directorul de marketing al companiei Triton;
  • Mehmet Hyusein, directorul executiv al companiei Weiss Profil;
  • Sebastian Carstoiu, Country Manager in cadrul Wolf Group Sealing Solutions Romania;
  • Adrian Piperea, manager de produs al diviziei Metra, din cadrul companiei Leykom.
 
 
Analiza pietei de branding in domeniul tamplariei termoizolante continua cu un alt material, referitor la dezvoltarea marcilor romanesti de profil, care au potentialul de a castiga renume la nivel european. Datele din deschiderea materialului sunt completate cu declaratii ale reprezentantilor principalelor marci locale de tamplarie termoizolanta, precum:
  • Mirela Ivascu, Managing Partner in cadrul Deco Plast;
  • Catalin Zugravu, Project Manager in cadrul Decor Lux;
  • Ciprian Chelariu, administratorul Izotec Group;
  • Valeriu Cirpanu, fondatorul Lipoplast;
  • Sorin Luca, General Manager al LUCA Global Group;
  • Ciprian Oprea, CEO al MCA Grup;
  • Daniela Neculai, directorul executiv al companiei Termoplast.
 
Analiza este disponibila GRATUIT pentru abonatii revistelor Agenda Constructiilor & Fereastra. Click aici pentru abonare!
 
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left