„Consider ca, in Romania, sunt mai sunt multe lucruri de pus la punct in domeniul nostru de activitate. Chiar daca multi producatori isi orienteaza sau isi pot orienta, la o adica, privirea catre export, prognozele de specialitate arata ca se va investi, in continuare, in Romania, in aceasta bransa. In acelasi timp insa, consider ca vor urma ani grei, marcati de tot mai putini oameni de specialitate in domeniul productiei de usi si ferestre, instabilitatea numarului personalului specializat fiind ingrijoratoare. Independent de conditiile pietei (nu foarte usoare), ca si in anii precedenti, firma Siegenia a inregistrat si in 2018 o usoara crestere a cifrei de afaceri in raport cu situatia din anul precedent. Nu vom reusi sa ne atingem cresterea de 15% pe care ne-am propus-o initial, insa ne vom situa cu rezultatele financiare foarte aproape de ceea ce ne-am planificat. In continuare, pentru anii ce vin, ne propunem - la fel ca si in cei care au trecut - o crestere a cifrei de afaceri pentru fiecare dintre acestia in parte de cel putin 10%, in raport cu fiecare exercitiu financiar precedent. De asemenea, firma Siegenia si-a propus sa promoveze in continuare in Romania noile produse de top din portofoliu, precum sistemele motorizate pentru usile glisante cu ridicare, mecanismele modulare de usi KFV ONE, sistemele glisante cu ridicare in sistem Comfort Unit (CU) si sistemele culisante in plan paralel moderne, prevazute cu amortizoare speciale, toate aceste produse fiind dedicate atat domeniului tamplariei din lemn stratificat, cat celei din PVC si aluminiu. Portofoliul propriu de clienti a crescut sensibil in anul 2018, fata de anii trecuti si acest lucru se datoreaza mai ales faptului ca produsele Siegenia din asa-numita grupa de «specialitati» au castigat, in permanenta, notorietate si pe piata din Romania. Ma refer aici la usile armonice, la mecanismele speciale automate si semiautomate motorizate, cu bolt si cioc, pentru usi sau pentru ferestre/usi automate, din gama premium si, bineinteles, la sistemele glisante cu ridicare, care au devenit varful nostru de lance, chiar si pe piata interna. La realizarea cifrei de afaceri, ponderea cea mai importanta o detine, in continuare, comercializarea feroneriei pentru ferestre. Pe langa bine-cunoscutul sistem de pe piata romaneasca Siegenia-Favorit si care a suportat, in 2017, o «reimprospatare tehnica», de ceva timp, exista in productia de ferestre a anumitor companii ce realizeaza tamplarie premium sistemul Titan AF, ce este unul din cele mai apreciate de pe piata europeana. In general, ca si in 2017, inclusiv in 2018 Siegenia si-a propus sa forteze promovarea si pe piata romaneasca a produselor de top - si a si reusit. Produsele proprii se comercializeaza in Romania prin intermediul unor dealeri consacrati, precum VBH Romcom si Profine Romania, cu care am demarat, cu foarte multi ani in urma, o colaborare corecta si benefica pentru ambele parti”. Informatii suplimentare, la
www.siegenia.com