DENA ASIS: Situatie optima pe segmentul profilelor din aluminiu |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 14 Nov 2016 12:48 |
![]() - Indicati principalul obiectiv de dezvoltare a firmei pe termen scurt.
- Pana la finele acestui an, intrucat suntem in plin sezon al vanzarilor, ne-am propus sa intensificam cat de mult posibil operatiunile de livrare si sa ne focalizam pe profit. Deja se observa rezultate pozitive, inregistrate ca urmare a programelor de reorganizare desfasurate atat in ceea ce priveste livrarile, cat si spatiul de depozitare de la sediul din Cluj-Napoca, acesta fiind restructurat, la randul sau, in 2016.
- Care au fost cele mai vandute sisteme anul acesta, comparativ cu 2015?
- In oferta proprie, anul acesta, am inregistrat o crestere semnificativa a cererii pentru profilele din aluminiu, marcile Delta si Altest, in detrimentul celor din PVC. Principalele sisteme pe care le comercializam raman, in continuare, cele de feronerie G-U, a caror comercializare contribuie cu aproximativ 60% la cifra totala de afaceri si accesoriile (suruburi, garnituri de etansare, glafuri, paneluri, plase de protectie impotriva insectelor etc.). O alta gama pe care am dezvoltat-o in mod semnificativ anul acesta este cea a materialelor de etansare. Mentionez ca, inclusiv pe segmentul sistemelor speciale pentru ansambluri culisante, am consemnat, in 2016, o sporire semnificativa a vanzarilor. Din informatiile pe care le detinem din teritoriu (zonele in care efectuam livrari), produsele pe care le-am comercializat in actualul exercitiu financiar se utilizeaza cu precadere pentru proiecte rezidentiale individuale si colective, precum si pentru spatii comerciale, de tip mall-uri. Beneficiarii au ales sa achizitioneze sortimente de calitate premium, in detrimentul celor economice, desi acestea din urma se gasesc mult mai usor pe piata, fiind promovate de numeroase societati.
- Cum caracterizati mediul de afaceri din acest an?
- Desi anul acesta am remarcat o usoara majorare a comenzilor, in domeniu poate fi remarcat si un alt fenomen care presupune o inconstanta a cererii. Astfel, toate solicitarile se concentreaza de fiecare data la finalul unei luni, cand, de asemenea, ni se cer termene foarte scurte de livrare, situatie ce nu este avantajoasa pentru noi, in calitate de furnizor, pentru ca ne pune in dificultate in ceea ce priveste organizarea activitatii.
|