DOOR PANELS: Crestere de 20% a incasarilor, vizata pentru anul in curs |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 27 Ian 2014 17:16 |
Planul de afaceri ce urmeaza sa fie adoptat anul acesta de compania Door Panels, din judetul Satu Mare, specializata in productia de paneluri si furnizarea sistemelor pentru executia tamplariei termoizolante, prevede aplicarea unor masuri ce vor permite cresterea activitatii la cote optime si stabilizarea preturilor de comercializare a produselor. De asemenea, investitiile planificate pentru 2014 presupun achizitia de utilaje, prin alocarea unor fonduri cu o valoare de 60.000 de euro. In cele ce urmeaza, directorul general al firmei, Mikola Peter, detaliaza evolutia pietei si aspecte legate de propria activitate.
- Detaliati activitatile de productie si distributie desfasurate in cadrul firmei.
- Pe segmentul realizarii panelurilor, dispunem de o capacitate de fabricatie de 1.800 de unitati/luna, pe care in 2013 am reusit sa o exploatam la un nivel de 70%. In procesul de executie utilizam materiale provenite din UE. iar in oferta proprie se regasesc peste 35 de game de paneluri. Contributia comercializarii acestora la cifra totala de afaceri se situeaza la aproximativ 20%, diferenta fiind reprezentata de comercializarea profilelor din PVC marca Avantgarde (50%) si a feroneriei Winkhaus (30%). Pentru produsele Avantgarde suntem unic distribuitor pe piata autohtona, iar in cazul marcii Winkhaus activam ca dealeri autorizati. Livrarile proprii se efectueaza deopotriva la nivel national, cat si international (in Ungaria, Slovacia si Austria), unde se furnizeaza aproximativ 70% din productia totala. Cel mai bine comercializate sortimente in acest moment din oferta noastra sunt reprezentate de profileleAvantgarde si feroneriaWinkhaus, ambele beneficiind de un raport optim calitate-pret.
- Cum ar putea evolua cifra de afaceri in acest an?
- Estimam ca in 2014 cifra de afaceri va inregistra o crestere de 10% comparativ cu 2013. In exercitiul financiar precedent, am consemnat, de asemenea, o majorare de 20% a incasarilor fata de cele 4,2 milioane de lei din 2012.
- Pe ce trend s-a incadrat a evoluat piata de profil in ultimul timp si care sunt perspectivele de dezvoltare in intervalul urmator?
- Relatiile de afaceri in cadrul segmentului de piata pe care activam au fost caracterizate anul trecut prin solicitari preponderente de produse de calitate, profesionalism si promptitudine, iar pentru 2014 preconizam aceleasi tendinte. In ceea ce ne priveste, pentru contracararea efectelor negative ale recesiunii, am luat masura reducerii termenelor de plata, desi acest aspect prezinta cele mai mari dificultati pe care le intampinam in acest moment. Relatiile dintre furnizorii de materii prime si producatori sunt flexibile si puternice, in acelasi timp. Consideram ca, pentru dezvoltarea domeniului, s-ar impune adoptarea unor programe specifice de relansare economica, spre deosebire de ceea ce se intampla in prezent pe piata interna.
|