Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 22 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - EXALCO este un brand construit cu migala, pornind de la premisa excelentei
EXALCO este un brand construit cu migala, pornind de la premisa excelentei
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 13 Iun 2023 06:52
Dimitris Michailidis, managing director Exalco Romania, a aratat recent ca „politica de branding reprezinta un proces strategic prin care o companie isi construieste si isi gestioneaza imaginea si identitatea de brand in piata in care activeaza. In cazul industriei profilelor de aluminiu pentru constructii, o politica eficienta de branding poate fi esentiala pentru succesul unei companii. In acest context, vorbim despre politica de branding a companiei EXALCO, cu referire la obiectivele sale, semnificatia numelui de marca, aferent familiilor de produse sau sistemelor individuale aflate in portofoliul companiei, caracteristicile de brand ce asigura individualizarea, aportul brandului in capitalizarea companiei sau contributia acestuia la stabilirea valorii de piata a firmei si alte aspecte relevante. Obiectivele politicii de branding a companiei EXALCO sunt multiple si includ cresterea notorietatii marcii, consolidarea increderii clientilor in produsele si serviciile oferite, diferentierea de concurenta si cresterea valorii de piata a companiei. In acest sens, compania isi propune sa ofere o experienta de cumparare unica si personalizata clientilor sai prin intermediul serviciilor de consultanta tehnica si de montaj oferite, precum si prin intermediul gamei variate a produselor sale de calitate superioara si tehnologii inovatoare. Numele de marca EXALCO reprezinta un acronim pentru “EXcellence in ALuminium COmpany”, ceea ce subliniaza angajamentul companiei pentru excelenta si inovatie in industria profilelor de aluminiu pentru constructii. De asemenea, alegerea unui nume clar, usor de retinut si de pronuntat faciliteaza recunoasterea marcii in piata. Portofoliul de produse si sisteme individuale oferit de EXALCO este organizat in mai multe familii de produse, cum ar fi sisteme glisante, sisteme de usi si ferestre cu inchidere batanta, sisteme de protectie solara, profile pentru fatade si multe altele. Fiecare familie de produse are propriul nume de marca, cum ar fi sistemele arhitecturale din familia "ALBIO", care reprezinta o gama de produse inovatoare, cu design modern si performante deosebite. Numele de marca pentru fiecare familie de produse sau sistem individual din portofoliul companiei EXALCO are o semnificatie importanta. Acestea sunt alese cu grija pentru a reflecta caracteristicile produsului si pentru a transmite un mesaj puternic si clar catre clienti. De exemplu, specificatia "SuperThermo" transmite evident o caracteristica importanta a sistemului, si anume izolarea termica performanta, in timp ce "Solar" sugereaza intuitiv gama de sisteme arhitecturale pentru umbrirea fatadelor. Industria profilelor de aluminiu pentru constructii este una dintre cele mai importante domenii de activitate din intreaga lume, avand in vedere utilizarea acestora in constructia de cladiri si structuri arhitecturale. In aceasta industrie, politica de branding este o componenta vitala a strategiei de marketing a companiilor producatoare de profile de aluminiu, printre care se numara si EXALCO. Intentiile noastre de investitii includ cresterea notorietatii si a vizibilitatii brandului, crearea unei imagini puternice si coezive a companiei si a sistemelor sale, diferentierea fata de concurenta si asigurarea loialitatii clientilor. Pentru a atinge aceste obiective compania investeste in dezvoltarea unor branduri puternice pentru fiecare familie de produse sau sistem individual din portofoliul sau. Pozitionarea marcii companiei EXALCO pe piata de profile de aluminiu pentru constructii se bazeaza pe mai multe elemente definitorii cum ar fi: calitatea produselor si sistemelor sale - compania EXALCO a pus mereu accentul pe aceasta caracteristica definitorie a brandului sau, sistemele noastre fiind recunoscute pentru durabilitate, stabilitate si rezistenta; inovatia -  EXALCO investeste in mod constant in cercetare si dezvoltare pentru a ramane in pas cu cele mai recente tendinte si tehnologii in domeniu, acesta abordare permitandu-ne sa oferim sisteme si solutii inovatoare care sa satisfaca nevoile in continua schimbare ale pietei; designul atractiv: sistemele noastre au un design modern si atractiv care le face apreciate de catre arhitecti, designeri dar si de catre investitori, contribuind la pozitionarea brandului ca unul de top pe piata de profile de aluminiu pentru constructi; serviciile si asistenta pentru clienti - oferim clientilor nostrii servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru a sustine dezvoltarea de solutii personalizate pentru proiectele de constructii. Astfel clientii se simt sprijiniti si obtin cele mai bune solutii pentru proiectele lor; responsabilitate sociala si protectia mediului - compania noastra acorda o mare importanta acestui subiect. Aceasta se reflecta in procesele sale de productie si in politica sa de afaceri, contribuind la pozitionarea brandului ca unul responsabil si orientat catre mediu.Toate aceste caracteristici impreuna contribuie la crearea unei imagini puternice a brandului, imagine care se diferentiaza de concurenta si care este apreciata de clienti. Brandul este un element esential in capitalizarea unei companii si in stabilirea valorii sale de piata in orice industrie, mai ales in cea a materialelor de constructii. Prin investitia intr-un brand puternic, o companie poate atrage si retine clienti fideli si isi poate construi o reputatie de incredere si calitate, cu legatura direct proportionala cu cresterea numarului de colaboratori precum si cu mentinerea unei pozitii de top in preferintele pietei, in cazul nostru, in domeniul sistemelor de aluminiu pentru constructii. Exista mai multe modalitati prin care un brand contribuie la aspectele mentionate si anume: cresterea recunoasterii brandului - un brand puternic si recunoscut poate ajuta la cresterea gradului de familiarizare al clientilor cu produsele si serviciile companiei. Aceasta contribuie la cresterea vanzarilor si la imbunatatirea performantei financiare a companiei;  Cresterea loialitatii clientilor - un brand puternic poate ajuta la crearea unei relatii puternice si durabile cu clientii, implicit loialitate crescuta fata de produsele si serviciile companiei, cu rezultate in cresterea veniturilor, prin intermediul vanzarilor repetate si a referintelor pozitive ale clientilor; Cresterea valorii de piata a companiei - brandul puternic poate contribui la acest parametru foarte important al unei companii prin crearea unei imagini pozitive si a unei reputatii solide in randul consumatorilor si a altor actori din piata, avand drept consecinta cresterea valorii de piata a companiei in ansamblu; Diferentierea de concurenta - un brand puternic poate ajuta la diferentierea produselor si serviciilor companiei fata de concurenta, prin promovarea unor caracteristici unice si distincte ale brandului ce poate sustine compania sa atraga si sa pastreze clientii prin oferirea unui avantaj competitiv. In concluzie, politica de branding este esentiala in industria profilelor de aluminiu pentru constructii, iar compania EXALCO se remarca prin strategiile sale eficiente si prin portofoliul sau variat de sisteme si produse. Brandul puternic al companiei ajuta la consolidarea pozitiei sale pe piata, la cresterea loialitatii clientilor si la cresterea valorii de piata a companiei. In contextul dificil si complex al ultimilor ani rezultatele financiare ale companiei noastre s-au incadrat intr-un trend crescator, asteptarile pentru perioada urmatoare fiind unele optimist-realiste. Dupa cum constatam, in industria constructiilor predictibilitatea s-a redus foarte mult in ultimii ani. Planurile facute pe termen mediu si lung trebuie abordate din prisma flexibilitatii si adaptabilitatii la noile realitati economice in care activam. Companiile furnizoare de materiale din acest importat domeniu vor avea in continuare provocari si situatii neprevazute de travesat cu perspectiva unei stabilizari a conditiilor economice pe termen mediu”.
 
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
TSV
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left