 Pe segmentul accesoriilor destinate tamplariei termoizolante, furnizorul Fero Invest, din Targu Mures, a inregistrat anul acesta comenzi care au stationat la nivelul celor consemnate in 2014. In aceste conditii, managerii companiei au decis sa-si mentina oferta, dintre produsele comercializate beneficiarii optand preponderent pentru achizitia de modele din gama medie.
Sergiu Fleaca, director general al Fero Invest: "Pe acest segment, care contribuie cu aproximativ 30% la veniturile totale, punem la dispozitia clientilor mai multe tipuri de produse, precum glafuri, lacrimare, unelte, consumabile etc. Acestea sunt fabricate in principal in diverse tari europene, fiind marci cunoscute, precum Roto. Oferta proprie este completata de feronerie pentru usi/ferestre, marcile G-U, Hoppe sau Solidur. In 2015, cele mai numeroase comenzi pe care le-am indeplinit au provenit din judetul de resedinta si din Harghita, aria proprie de distributie fiind extinsa la nivel national. Efectuam livrari deopotriva direct si prin intermediul a patru colaboratori, iar anul acesta am remarcat ca piata de profil prezinta semne de redresare. In primul semestru a.c. vanzarile proprii s-au stabilizat la valoarea inregistrata in intervalul similar din precedentele 12 luni, iar pana la finele exercitiului financiar curent, estimam ca este posibil sa obtinem, totusi, o usoara crestere, in raport cu nivelul de 2,8 milioane de lei inregistrat in 2014".
|