Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Duminica, 03 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - GRUP PM: Pozitionarea de brand este un pilon al strategiei noastre de marketing
GRUP PM: Pozitionarea de brand este un pilon al strategiei noastre de marketing
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 29 Mai 2023 06:10
Pozitionarea de brand este unul dintre pilonii strategiei de marketing pentru urmatorii trei ani, definitivata in 2022 de catre grupul PM. „Obiectivele principale ale politicii de branding ale grupului PM, cu o prezenta consistenta la nivel international pe piata accesoriilor pentru tamplaria din lemn si PVC, constau in pozitionarea pe segmentul premium al pietei de profil, pornind de la calitatea superioara oferita de produsele si serviciile proprii, precum si in construirea unei imagini puternice de brand care sa inspire incredere si loialitate in randul clientilor. Grupul PM promoveaza doua familii de produse - PM Technic si TSV Line. Gama PM Technic (Prag Matic) se adreseaza segmentului B2B si are ca produs vedeta sistemul premium de prag, numele Prag Matic transmitand caracteristicile practice si ergonomice ale produsului.
Seria TSV Line (Tran-Sill-Vania) se adreseaza si segmentului B2C si are ca produs vedeta sistemul premium de glaf exterior. Alegerea numelui TSV a fost facuta pentru a evidentia calitatea si durabilitatea produselor (Sill), precum si originea noastra (Transilvania). In ambele cazuri, numele de marca a fost ales pentru a fi usor de retinut si simplu de asociat cu produsele specifice. Brandurile PM se diferentiaza pe piata prin elementele vizuale (culori, nume si logo) si se pozitioneaza pe segmentul premium. Pentru linia de produse PM Technic avem in plan un proces de rebranding, care va fi insa de lunga durata. In acelasi timp, strategia de marketing pe termen mediu se concentreaza in special pe pozitionarea pe piata a liniei de produse TSV prin consolidarea brandului si lansarea de noi produse. Calcularea exacta a aportului brandului la capitalizarea companiei este o sarcina complexa si depinde de multi factori, cum ar fi performanta financiara a firmei, reputatia brandului, recunoasterea si loialitatea clientilor, investitiile in marketing si publicitate, tendintele pietei si multe altele. In cazul nostru, brandul PM, prezent de peste 20 de ani pe piata accesoriilor de tamplarie termoizolanta, se diferentiaza prin imaginea creata, bazata pe valorile de brand - integritate, responsabilitate, pasiune si profesionalism, cu accent pe inovatie si garantia calitatii -, ceea ce a facut posibila obtinerea unui nivel inalt de incredere si loialitate din partea clientilor. Astfel, acest aport la valoarea de piata a companiei poate fi estimat ca fiind semnificativ.
La nivel de companie suntem foarte preocupati si de sustenabilitate, iar digitalizarea are potentialul de a contribui la atingerea acestui deziderat. Pe langa materia prima si procesele de productie tehnologizate si mediul de lucru flexibil, prin digitalizarea muncii se ajunge la o nevoie mai redusa de utilizare de energie. Ca si noutate, ne pregatim sa lansam in piata pana la finalul acestei luni un produs nou, TSV Thermo Green, potrivit pentru izolarea tamplariei. Este vorba despre un material functional inovator realizat 100% din PET reciclat, care se remarca prin caracteristici superioare de eficienta termica, fiind un material cu o greutate redusa, dar cu o rezistenta mecanica ridicata. Ca si utilitate, materialul va fi folosit in prima faza pentru solbanc, precadre si profil inaltare prag”, a declarat Simona Urs, manager general al grupului PM. Informatii suplimentare, la www.pmtechnic.ro si www.tsvline.ro 
 
ABONARE REVISTE
rehau
SISECAM
TSV
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left