Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 21 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - HYDRO se concentreaza pe consolidare organizationala si economie circulara
HYDRO se concentreaza pe consolidare organizationala si economie circulara
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 16 Aug 2023 06:10
Hydro a raportat pentru trimestrul al doilea din 2023 venituri operationale brute EBITDA de 7,09 miliarde coroane norvegiene – NOK  (circa 630 de milioane de euro), in scadere de la 11,594 miliarde NOK cat era indicatorul economic respectiv in aceeasi perioada a anului trecut. Declinul a fost cauzat de preturile de vanzare mai scazute ale aluminiului si aluminei, precum si de volumele mai mici de extrudare - efecte partial compensate de impactul valutar pozitiv si de costurile mai scazute ale materiilor prime. In intervalul analizat, cifra de afaceri s-a plasat la 53,63 miliarde SEK, de asemenea cu 17% inferioara celei din intervalul de referinta. Cu toate acestea, rezultatele financiare obtinute sunt considerate robuste, iar marjele diviziei de extrudare puternice, in pofida cererii mai slabe si a presiunii in crestere exercitate asupra preturilor de livrare. Achizitia Alumetal a intarit  semnificativ pozitia de reciclare pe care Hydro o are in Europa, grupul norvegian consemnand de asemenea progrese vizibile in parteneriatele ce au in centrul lor productia de aluminiu cu emisii scazute de dioxid de carbon. Conducerea Hydro a afirmat ca performantele curente reflecta pe de-o parte o piata mai slaba si pe de alta parte efectul initiativelor de imbunatatire continua din punct de vedere organizational. Aceste progrese sunt considerate esentiale pentru asigurarea robustetii grupului si consolidarii capacitatii acestuia de a crea valoare chiar si atunci cand cererea este in scadere au adaugat oficialii companiei. Analiza curenta arata ca cererea de aluminiu primar este in scadere pe termen scurt, in timp ce oferta de pe piata chineza revine, ceea ce a dus la deprecierea soldului primar global in ultimele luni. Pe parcursul celui de-al doilea trimestru din acest an, cererea europeana si nord-americana de produse  extrudate a scazut semnificativ fata de 2022. Cu toate acestea, Hydro Extrusions continua sa-si consolideze profitabilitatea prin ajustarea proactiva a costurilor, prin castigarea de cote de piata, beneficiind de o oferta de produse mai ecologice fata de competitorii sai. Toate acestea vor duce in 2025 profitul diviziei la 8 miliarde NOK, conform strategiei actuale de dezvoltare. Un pilon-cheie in cadrul Planului Hydro 2025 este consolidarea pe segmentul economiei circulare. Grupul norvegian are ambitia de dubla utilizarea deseurilor post-consum pana in 2025, comparativ cu valoarea de referinta din 2020. In Romania, cele mai cunoscute branduri Hydro sunt Sapa si Wicona, profilele din aceasta categorie fiind utilizate la realizarea unor fatade cortina de referinta din Bucuresti si de la nivel national.
 
ABONARE REVISTE
TSV
rehau
SISECAM
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left