Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - Inoutic si Deceuninck se reunesc sub marca globala DECEUNINCK
Inoutic si Deceuninck se reunesc sub marca globala DECEUNINCK
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 17 Ian 2019 07:45
Managerii grupului Deceuninck au anuntat printr-un comunicat, dat publicitatii la 16 ianuarie 2019, ca vor uni cele doua marci de produse, Inoutic si Deceuninck, sub o marca globala, aceasta fiind Deceuninck. Decizia strategica marcheaza inceputul unui proces de re-branding in toate tarile in care se furnizeaza produse Inoutic.
Potrivit comunicatului, redefinirea marcii, astfel incat aceasta sa devina unitara si globala – Deceuninck – se va finaliza relativ rapid, astfel incat noul brand sa fie promovat la targul Fensterbau/Frontale din anul 2020.
„Avem ambitia de a stabili o marca globala puternica, un brand care va fi recunoscut peste tot in lume, ce reprezinta o viziune comuna si ne reuneste echipa sub acelasi acoperis. Marca unitara Deceuninck ne va permite sa fructificam investitiile efectuate in inovare si in marketing, sporind in continuare eficienta operationala a grupului. In consecinta, aceasta decizie va consolida pozitia noastra competitiva si va aduce beneficii dezvoltarii bazei de clienti din Europa – si nu numai”, a declarat Francis van Eeckhout, CEO al grupului Deceuninck.
Alegerea de a promova un brand unic global va maximiza, de asemenea, efectele investitiilor de marketing, cum ar fi, de exemplu, sponsorizarea echipei de ciclism Deceuninck-Quick Step World Tour. Aceasta ar trebui sa duca la o mai mare constientizare a brandului si va sprijini nu numai afacerile Deceuninck, ci si ale celor mai mult de 4.000 de clienti activi in peste 90 de tari din intreaga lume.
Un brand unitar va permite companiei Deceuninck sa isi extinda asteptarile cu privire la investitiile sale in produse inovatoare si solutii ecologice de proiectare. Produse nou-dezvoltate, cum ar fi Linktrusion (pe baza de fibre de sticla - tehnologia care duce la cel mai bun nivel de termoizolare a produselor din categoria sa), Decoroc (dezvoltand oferta de culori la cel mai inalt nivel) si Protex (sistem patentat cu role), vor fi disponibile pentru intreaga baza de clienti din Europa.
„Primul rezultat al noii abordari de marca este sistemul de profile premiat ca design pentru ferestre Elegante, care a fost dezvoltat in principal pentru piata germana si care va fi acum, gratie noii strategii de brand, lansat si in alte tari europene, in cursul anului 2019. Ne dorim pentru viitor sa dezvoltam sisteme de ferestre din generatia urmatoare, care vor fi flexibile si adaptate cerintelor diferite ale diverselor piete, fara sa aiba un efect negativ asupra complexitatii operationale a afacerilor. Tinand cont permanent de valorile noastre fundamentale - Inovatie, Ecologie si Design – dorim ca primele efecte ale procesului de re-branding sa fie vizibile tuturor la Fensterbau/Frontale 2020”, a subliniat Victoria Hemelaer, director de marketing pentru Europa in cadrul Deceuninck Group.
 
rehau
ABONARE REVISTE
TSV
SISECAM
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left