Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 20 Aprilie 2024
Hilti
Home - INDEX COMPANII - Furnizori de sisteme - Profile din PVC - DECEUNINCK ROMANIA SRL
PAGINA PERSONALIZATA


DECEUNINCK ROMANIA SRL

DECEUNINCK ROMANIA SRL

Adresa: Sos. de Centura nr. 13 A (incinta "Key Logistic Center"), Chiajna, Judet Ilfov
Telefon: 021/327.49.52
Fax: 021/323.52.90
E-mail: officedeceuninck.ro@deceuninck.com
Web site: www.deceuninck.ro
Domenii: Profile din PVC
Descriere activitate
Comercializare sisteme de profile din PVC pentru ferestre si usi; profile Twinson pentru pardoseli de terase - deck. Informatii suplimentare la www.deceuninck.ro; www.twinson.com.
Prezentare companie/institutie
DECEUNINCK la 25 de ani de prezenta in Romania: "Avem un ADN de lider"
 
 
 
 
 
 
Ovidiu Cilibiu (36 de ani)
Functia/Firma: director de vanzari, Deceuninck Romania;
Experienta profesionala: 15 ani in sectorul de tamplarie termoizolanta.
 
Deceuninck este unul dintre cei mai importanti furnizori internationali de sisteme din PVC destinate executiei de tamplarie termoizolanta, situandu-se in prezent in topul primilor trei competitori activi pe piata mondiala de profil. Cu o experienta de multe decenii pe un segment extrem de dinamic, ce are un rol decisiv in strategia actuala de decarbonizare si eficientizare energetica, grupul belgian dispune de o pozitie solida inclusiv pe piata din Romania, unde are ca obiectiv o crestere accelerata in perioada urmatoare, sustinuta prin diversitatea solutiilor promovate si flexibilitatea strategiei de dezvoltare a relatiilor de afaceri cu partenerii. In cele ce urmeaza, directorul de vanzari la Deceuninck Romania, Ovidiu Cilibiu, se refera in mod detaliat la activitatea companiei pe piata locala si descrie modul in care compania a reusit o crestere cu o dinamica fara precedent, tintind catre un loc din plutonul fruntas al furnizorilor de profile din PVC activi in Romania.
 
- Cum a evoluat piata pe care activati in 2023 si care au fost cele mai importante modificari care au marcat dezvoltarea sa in aceasta perioada?
- Sectorul profilelor din PVC pentru tamplarie termoizolanta inregistreaza in acest an o usoara scadere fata de precedentele 12 luni. Cu toate acestea, compania noastra nu este afectata si isi fixeaza un obiectiv clar - acela de a investi in produse pentru un viitor sustenabil. Aceste investitii reflecta cerintele pietei aflata in proces accelerat de adaptare la provocarile crizelor recente, sumele alocate fiind necesare configurarii directiilor urmatorilor ani. De exemplu, Deceuninck a aprobat tintele SBTi de reducere a emisiilor GES si a lansat Phoenix, reprezentand prima serie de profile din PVC din lume realizata 100% din material reciclat. Revenind la crize, conflictul din Ucraina nu este singurul care produce efecte negative in economia mondiala. Sunt suprapuse distorsiuni pe pietele materiilor prime si energiei. De asemenea, situatia in Orientul Apropiat induce efecte nedorite asupra fluxurilor de productie si comerciale. Mai aproape de noi, recesiunea in care Germania se afla astazi ne indeamna sa abordam cu dedicare si hotarare continuarea strategiei pe care am definit-o, pentru a face fata efectelor acesteia.
- Ce performanta financiara vizati pentru intregul an fiscal si care este tinta pentru 2024?
- Ca politica a grupului, Deceuninck comunica doar rezultatele globale. Ce va putem confirma este faptul ca tinta pentru anul curent este de a pastra volumul din 2022, chiar in conditiile actuale ale pietei. Pentru 2024 suntem rezervati in a da pronosticuri, atat timp cat activitatea economica este influentata vizibil de diverse crize. Suntem pregatiti cu mai multe scenarii de raspuns, toate avand in centru produsele noastre, ce trebuie sa aduca economii si confort celor care decid sa le integreze in proiectele lor. Suntem concentrati in acest sfarsit de an pentru a ne indeplini obiectivele anuale, aceasta fiind si cea mai buna pregatire pentru anul viitor.
- Oferiti detalii despre noutatile din portofoliul de produse si despre inovatiile pe care Deceuninck le va lansa la editia 2024 a Fensterbau/Frontale.
- Cu siguranta, Deceuninck va fi prezent la Fensterbau/Frontale, unde vom prezenta noutati in linie cu obiectivele noastre de a deschide noi perspective pietei. Se stie ca produsele inovatoare au un ciclu lung de parcurs, de la idee, implementare, la prezenta si acceptare pe piata. Fensterbau/Frontale este locul unde am lansat multe din inovatiile pe care le promovam astazi prin produsele noastre, dorim sa pastram traditia. Avem un departament de R&D puternic si creativ, suntem cu multi ani inaintea competitorilor privind cercetarea si dezvoltarea conceptelor inovatoare. As dori sa accentuez faptul ca bucuria lansarii unei noutati capata valoare maxima atunci cand produsul respectiv se regaseste intr-o constructie noua sau reabilitata.
- Care sunt masurile implementate pentru consolidarea cotei de piata si depasirea problemelor curente generate de disfunctionalitatile actuale? Cati parteneri aveti la momentul actual si cu ce companii ati semnat contracte de livrare in ultimul an?
- Deceuninck este in 2023 unul dintre furnizorii ce nu resimt acest declin al pietei de tamplarie termoizolanta. Prin cei peste 70 de parteneri, unii existenti, altii noi, dorim sa ne pastram cota de piata, chiar sa o marim in anii ce urmeaza. Recent, am demarat colaborarea cu Optimedia, unul dintre cei mai mari producatori de ferestre si usi din Romania. De asemenea, am lucrat intens la revitalizarea parteneriatelor ce intrasera intr-un con de umbra. Dezvoltarea durabila incepe printr-o cooperare de calitate cu partenerii, din acest motiv cautam solutii adaptate specificului fiecaruia dintre ei, dar urmarind linia strategica a grupului. Doresc cu aceasta ocazie sa multumesc tuturor partenerilor Deceuninck Romania - noi sau existenti - alaturi de care construim un viitor sustenabil. In particular, vreau sa multumesc si echipei Deceuninck, fara aportul careia aceste rezultate nu ar fi posibile.
- In conditiile unui accent puternic pe sustenabilitate, inovatie si digitalizare, ce actiuni sunt intreprinse la nivel de grup pentru o adaptare optima la aceste trenduri?
- Suntem constienti de importanta strategiei pe care o urmarim in fiecare din cele trei domenii enuntate, rezultatele obtinute fiind o dovada clara ca ne aflam pe calea cea buna. In ceea ce priveste sustenabilitatea, avem investitii de peste 25 de milioane de euro in fabrica de reciclare din Diksmuide, cu o capacitate anuala de reciclare de peste 4 milioane de tone, cea mai mare din zona tarilor Benelux. Ne-am aliniat obiectivelor ambitioase ale initiativei SBTi pentru reducerea gazele de sera, urmand ca pana in 2050 sa ajungem la zero emisii nete de GHG pe tot lantul valoric. Inovatiile unice ThermoFibra, iCOR si Forthex aduc multiple avantaje in procesul de fabricare, montaj si exploatare, toate acestea fiind dovezi ale politicii dinamice de dezvoltare sustenabila a Deceuninck. Aceste inovatii imbunatatesc parametrii calitativi ai locuirii, iar in exploatare contribuie la reducerea consumului de energie. Digitizarea este o prioritate pentru noi si comporta sectiuni specifice designului, productiei, logisticii si marketingului. Utilizarea informatiei digitalizate este un pas important spre largirea proceselor automatizate. Afacerile viitorului sunt de neconceput fara digitalizare.
- Care sunt obiectivele de management ale Deceuninck Romania pe termen lung?
- Romania este o piata cu o importanta strategica foarte mare pentru Deceuninck. Dorim sa crestem volumele de produse comercializate, in acelasi timp sa imbunatatim structura de vanzari a produselor inalt performante. Ne propunem sa investim inteligent, dinamic si sustenabil pentru consolidarea si dezvoltarea pietei interne, dar si a exportului, aici existand companii partenere ce au depasit cu afaceri granitele tarii. Potentialul de crestere al partenerilor nostri este considerabil. Suntem lider mondial in domeniul PVC-ului si avem ambitia ca acest lucru sa se reflecte si in activitatea Deceuninck pe piata din Romania. In incheiere, trebuie adaugat ca anul acesta am sarbatorit 25 de ani de activitate in Romania. Ultima perioada a marcat o dinamica fara precedent pentru noi, iar la urmatoarea aniversare comparabila, dorim sa confirmam ca suntem un lider al inovatiei, confortului si sustenabilitatii ferestrelor si usilor, apreciate de cat mai multi romani.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Octombrie 2023)
 

 
 
DECEUNINCK: Inovatie, sustenabilitate, fiabilitate -
cei trei piloni ce sustin pozitia unui lider global
 
Dezvoltare continua sub mottoul "Building a sustainable home"
 
Grupul Deceuninck - unul dintre cei mai importanti producatori mondiali de sisteme din PVC pentru executia de ferestre, usi si rulouri, precum si un furnizor de top pe segmentul de accesorii pentru protectie si cel de profile pentru realizarea de pardoseli si placari interioare/exterioare pe baza de PVC - a evoluat continuu, inca de la infiintarea de catre intreprinzatorul Benari Deceuninck, in 1937, ca o mica afacere, in localitatea Beveren-Roeselare din Belgia. Compania opereaza, in prezent, prin doua divizii principale - profile pentru ferestre si usi - si produce, de asemenea, sisteme rezistente la sunet si intemperii. Achizitiile strategice au permis grupului sa se extinda rapid in prima parte a anilor 2000, una dintre cele mai importante astfel de actiuni fiind constituita de preluarea, in 2003, a companiei germane Thyssen Polymer. In prezent, Deceuninck opereaza prin 31 de filiale in intreaga lume, avand in structura operationala facilitati specializate de productie (pentru compozitia profilelor, fabricarea sculelor, extrudare etc.), peste 3.700 de angajati in intreaga lume si 4.000 de clienti, ceea ce ii asigura un loc intre primii doi competitori globali.
 
Vanzari de peste 400 milioane de euro in primele sase luni din 2021
Cele mai recente date financiare disponibile indica faptul ca vanzarile consolidate, realizate de Deceuninck in primele sase luni ale lui 2021, se ridica la 404 milioane de euro, reprezentand o crestere cu 39,7% fata de perioada corespunzatoare din anul precedent si de 29,3% in raport cu semestrul intai din 2019. Avansul a fost sustinut de consolidarea sectorului constructiilor rezidentiale in toate regiunile in care compania activeaza, operatiunile de renovare beneficiind de bugete generoase si de o serie de stimulente pentru imbunatatirea locuintelor, iar constructiile noi de majorarea cererii pentru case unifamiliale. Afacerea a fost sustinuta in ultima perioada mai ales de nivelul ridicat de incredere a beneficiarilor in relansarea economica, posibila inclusiv gratie succesului inregistrat de programul de imunizare prin vaccinare. In ceea ce priveste cresterile preturilor de comercializare, care au fost implementate pentru a atenua efectul sporirii cotatiilor la materiile prime, acestea au dus, la randul lor, la o consolidare a cifrei de afaceri. In sens invers au actionat influentele induse de fluctuatiile cursului de schimb valutar, in special scaderea lirei turcesti si a dolarului exercitand un efect negativ asupra rezultatelor. Datoria financiara neta a scazut la 97 milioane de euro la 30.06.2021 fata de 118,4 milioane de euro la 30.06.2020. Referitor la cheltuielile de capital, acestea s-au consolidat la 24,8 milioane de euro (fata de 8,9 milioane de euro in perioada de referinta), ca urmare a achizitiei unui depozit in Turcia si a alocarii de fonduri pentru extinderea capacitatii de reciclare a grupului. In prezent, impartirea geografica a vanzarilor Deceuninck arata astfel: 50% in Europa, 22% in America de Nord si 28% in Turcia si pietele emergente. Grupul Deceuninck este listat la bursa de valori din Bruxelles, iar CEO Francis Van Eeckhout este cel mai important actionar, detinand peste 29% din totalul acestora.
 
 
Europa de Est, o destinatie strategica de dezvoltare
In sustinerea demersurilor sale pentru excelenta, concept in jurul caruia pivoteaza intreaga activitate, concernul belgian are ambitia de a-si consolida pozitia actuala de grup mondial integrat, specializat in realizarea de retete de fabricatie, in constructia de matrite, in proiectare, dezvoltare si extrudare, in operatiuni de reciclare, de finisare si turnare prin injectie a sistemelor, profilelor si sistemelor de etansare pe baza de elastomeri termoplastici destinati industriei constructiilor. Deceuninck isi propune, de asemenea, sa ofere partenerilor sai exclusiv produse si servicii de o calitate superioara. In acest sens, compania se poate baza pe angajamentul constant al intregului sau personal, absolut necesar pentru a atinge excelenta la nivel operational, comercial, uman si financiar. Europa de Est a reprezentat o destinatie strategica de expansiune internationala si astfel au fost deschise in regiune mai multe birouri-pilot. Asadar inca din anul 1993 sistemele de profile din PVC Deceuninck pentru ferestre si usi au fost prezente pe piata din Romania. Incepand cu 1994, Deceuninck a fost prezenta in fiecare an la targurile organizate de Romexpo si pasiunea sa pentru excelenta a fost apreciata de oficialii din industria constructiilor locale. Toate aceste eforturi au dus la infiintarea filialei Deceuninck Romania in anul 1998 cu sediul central in Bucuresti. Un an mai tarziu s-a deschis si primul depozit, tot in Capitala. In prezent organizatia locala are 14 angajati, sediul central si depozitul fiind situate in localitatea Chiajna. Recent, depozitului local a fost extins, in continuate urmand noi modernizari logistice si informatice. Sistemele Deceuninck sunt furnizate unei retele de 90 de producatori de ferestre, majoritatea fiind parteneri de mai bine de 20 de ani.
 
SUA si Turcia, piete importante pentru Deceuninck
In ceea ce priveste activitatea de peste ocean, care a completat politica de dezvoltare a grupului si i-a asigurat pozitia competitiva favorabila pe care o ocupa la momentul actual, aceasta a inceput in urma cu aproape trei decenii, odata cu preluarea companiei Slocomb Industries din Delaware si a filialei sale de extrudare, Acro Extrusion. Aceasta strategie a permis cunoasterea detaliata a pietei SUA si achizitia ulterioara a Dayton Technologies, filiala a gigantului Alcoa si unul dintre cei mai importanti competitori americani de pe segmentul sistemelor din PVC pentru constructii. Practic, Deceunink si-a securizat astfel o cota buna pe piata de profil din SUA, care a devenit unul dintre motoarele principale de dezvoltare ale grupului. Ulterior, la inceputul anilor 2000, Deceuninck a decis extinderea pe o alta zona europeana marcata de crestere, cumparand o participatie majoritara a Ege Profil, din Turcia, ce a asigurat grupului belgian o cota similara cu cea din SUA. La momentul actual, Deceuninck activeaza in peste 91 de tari, avand 35 de filiale pe intregul mapamond. Detinand 22 de centre de depozitare si distributie si 14 fabrici de extrudare in Europa de Vest, Europa Centrala, Europa de Est, Asia si America de Nord, concernul ofera clientilor sai din Germania, SUA, Australia, Belgia, Franta, India, Italia, Marea Britanie, Rusia, Romania, Polonia, Chile, Turcia si Thailanda produse de o deosebita calitate si varietate, realizand o cifra medie de afaceri de peste 650 milioane de euro, ce are toate sansele de a consemna un salt istoric in 2021. Practic, prin eforturi sustinute, derulate de-a lungul a numai 30 de ani de dezvoltare extensiva si intensiva, grupul Deceuninck a reusit sa-si asigure un loc de frunte in clasamentul celor mai mari producatori mondiali de profile din PVC destinate industriei constructiilor.
Tomas Klima, Manager Vanzari, Europa Centrala
Ne propunem ca cel mai nou sistem de profile Elegant de la Deceuninck sa fie cunoscut, atat de toti clientii actuali, cat si de posibili parteneri, deoarece consideram ca acest produs poate face diferenta pentru clientul final in alegerea unei ferestre moderne si eficiente din punct de vedere al izolatiei termice, fonice si sigurantei antiefractie. Design-ul minimalist si zvelt, izolatia termica cu un coeficient de transfer termic de pana la Uf = 0,88 W/m2K pentru varianta cu ThermoFibra si Forthex, dimensiunile mari si o durabilitate de neegalat, permit ca ferestrele cu profile Elegant sa poata oferi beneficii clientului final, dar si satisfactie profesionala specialistilor din domeniul productiei de ferestre. Solutiile pentru ferestre si usi Elegant Deceuninck fac posibile personalizarea intregului sistem de tamplarie prin dimensiune, performante sporite si finisaje moderne.
Concret: acest sistem de ferestre are la baza conceptul iCOR. Nucleul central unic, obtinut din alaturarea unui profil de toc cu un profil de cercevea, este acelasi, indiferent de combinatia profilelor. O inovatie simpla, scade complexitatea sistemului de profile, reducand numarul acestora, dar crescand numarul de combinatii posibile. Cu o gama de 3 profile toc si 5 profile cercevea, se pot obtine imagini diferite stilistic.
 

 
ELEGANT - Concept de ferestre fara egal
 
 
Ferestrele si usile din PVC au fost intotdeauna recunoscute pentru rezistenta si performanta lor excelenta, insa niciodata pana la lansarea seriei Elegant profilele din acest material nu au fost atat de moderne si de minimaliste.
 
DE CE ELEGANT?
Un rasfat vizual
Sistemele sunt disponibile in diverse stiluri, culori si finisaje. Datorita gamei de culori Smart, se pot combina profile din PVC si aluminiu, in cadrul aceluiasi proiect. Pentru fiecare stil - modern, contemporan, clasic sau urban - exista o solutie:
   • O gama extinsa incluzand 50 de culori, inclusiv imitatie de lemn;
   • Finisaj lucios sau mat;
   • Sistem de drenaj ascuns, cu impact vizual redus.
Rezistenta excelenta la aer, apa si vant
Profilele ELEGANT asigura cea mai ridicata izolatie termica de pe piata si indeplinesc toate cerintele in ceea ce priveste eficienta energetica. De asemenea, sunt etanse, impermeabile si rezistente la vant. Astfel, ofera confortul dorit, indiferent de vreme.
Un sentiment de siguranta
Armaturile utilizate garanteaza o stabilitate dimensionala ridicata si ofera o protectie sporita impotriva efractiei.
Mai mult, produsele respecta toate reglementarile legale privind rezistenta la foc.
Usor de intretinut
Pentru intretinere nu este necesara lacuirea, vopsirea sau tratarea profilelor din PVC cu produse speciale, apa si produsele de curatare neagresive fiind suficiente pentru curatare. Sistemele sunt foarte solide, nu sufera alterari de compozitie si nu se deformeaza.
O alegere ecologica
Toate produsele din PVC promovate de Deceuninck sunt 100% reciclabile. Grupul este cel mai mare reciclator de PVC din Benelux si proceseaza material reciclat in productia de profile noi.
 
 
Montaj profesional
Deceuninck lucreaza impreuna cu dealeri autorizati pentru productie si montaj. Acestia pot oferi ajutor si sfaturi rapide si profesionale. Dealerii ofera o garantie de lunga durata pentru materialul folosit, rezistenta culorii si corectitudinea montajului.
Elegant Thermofibra: combinatia suprema de tehnologie si design
ThermoFibra este o tehnologie unica, care a fost lansata in 2019 de Deceuninck. Pana la momentul respectiv profilele din PVC erau armate cu profile din otel, dar incepand cu ThermoFibra, au fost incorporate fibre de sticla, ce ofera doua avantaje majore:
   • Cresterea valorii izolatiei, prin indepartarea armaturii din otel, puntea termica fiind eliminata; in cazul utilizarii in combinatie cu armatura Forthex pentru rama ferestrelor, valorile de termoizolatie obtinute sunt exceptionale.
   • Profile mai zvelte. Fibrele de sticla fac profilele mai rezistente ca niciodata, ceea ce inseamna ca profile mai zvelte pot asigura performante ridicate de termo - fonoizolare.
 

 
Consolidarea marcii si majorarea cotei de piata - obiective primordiale in Romania
 
 
 
Ovidiu Cilibiu, manager regional de vanzari in cadrul Deceuninck Romania se refera, in cele ce urmeaza, la o serie de aspecte esentiale ale activitatii grupului belgian in tara noastra, intr-o perioada atipica, marcata de provocarile generate de pandemia Covid-19 si de masurile implementate pentru minimizarea efectelor negative ale crizei sanitare.
 
- Cum caracterizati evolutia financiara a companiei din ultimul an?
- Atat piata de tamplarie din PVC din Romania, cat si Deceuninck, de pe pozitia sa de furnizor consacrat de sisteme de profile, s-au adaptat conditiilor impuse de Covid-19, urmand o panta ascendenta pe plan local. Aceasta ascensiune este datorata inclusiv cresterii cererii de ferestre de pe piata autohtona. Consolidarea, precum si majorarea cotei de piata reprezinta obiective pe care incercam sa le realizam prin promovarea portofoliului nou de produse, constituit din sistemul complet pentru ferestre si usi Elegant, respectiv sistemul Twinson - o solutie practica pentru terase. De asemenea, urmarim si fructificarea unor noi oportunitati de colaborare.
- Cati parteneri - firme specializate in productia de tamplarie termoizolanta - aveti la momentul actual si cum decurg relatiile de afaceri cu acestia?
- Ultimul an a fost unul atipic pentru noi toti, insa incercam sa avem parteneri ce produc tamplarie termoizolanta in fiecare regiune a tarii. Desi aceasta pandemie risca sa reduca numarul producatorilor de ferestre si usi din PVC, numarul clientilor Deceuninck creste de la un an la altul, acoperind practic aproape intreg teritoriul Romaniei. Aceasta performanta se datoreaza portofoliului diversificat de produse, care se pliaza pe nevoile pietei, precum si seriozitatii si implicarii echipei Deceuninck Romania.
- Realizati o scurta trecere in revista a noutatilor in ceea ce priveste portofoliul de produse.
- In anul urmator, ne dorim sa extindem prezenta noii platforme Elegant pe piata de profil. Deceuninck a lansat cu succes acest sistem in zone precum Benelux, Germania, Polonia etc. Pur si simplu, oriunde popularizam aceasta solutie, beneficiarii apreciaza designul si conceptul sau, fapt ce faciliteaza tranzitia de la sistemele deja utilizate de clientii nostri. Incepand cu luna septembrie 2020, am lansat si Twinson Terrace Click - faza 2, care este o substructura fara suruburi, usor de instalat compatibila cu profilele pentru terasa Twinson Massive Majestic, respectiv Majestic Pro. De asemenea asteptam cu nerabdare lansarea seriei de usi culisante "Legend slide", la inceputul lui 2022. Deceuninck este consecvent in continuare cu misiunea sa de sustenabilitate, prin aplicarea tehnologiei de co-extrudare si prin promovarea gamei Phoenix, ce foloseste material 100% reciclat. De asemenea, se lucreaza intensiv la implementarea completa a noilor investitii la fabrica din Diksmuide.
- Care sunt principalele probleme intampinate pe piata din Romania si ce masuri adoptati pentru solutionarea lor?
- Principalele dificultati cu care ne confruntam, inclusiv pe plan local, sunt legate de lipsa materiei prime la nivel mondial si de cresterea excesiva a pretului acesteia, in contextul crizei sanitare. Multumita furnizorilor cu care colaboram, am reusit sa trecem si peste aceasta perioada critica pentru noi toti, avand capacitatea sa furnizam, fara intreruperi in ciclul de activitate, produsele noastre. Multumim pe aceasta cale tuturor partenerilor care ne-au fost alaturi pe parcursul acestei stari atipice a pietei de tamplarie din PVC.
- Care sunt perspectivele de dezvoltare a sectorului in care activati, in contextul actual, in care accentul se pune tot mai puternic pe sustenabilitate?
- Avand in vedere faptul ca activam inca din 1998 pe piata din Romania si suntem un partener de incredere, care se dezvolta in permanenta, investim in mod continuu in dezvoltarea de produse inovatoare, ce vin in intampinarea cerintelor pietei de ferestre si usi moderne si care indeplinesc concomitent standardele ecologice. Fiind parte a unui grup orientat spre viitor, respectam intru totul politica de crestere, fundamentata pe cei trei piloni care ne definesc: incredere, inovatie si sustenabilitate. In acest sens, putem spune ca fabrica de reciclare Deceuninck din localitatea Diksmuide/Belgia are o capacitate de procesare de pana la 45.000 de tone de materiale plastice dure in fiecare an. Acesta este echivalentul a 2,3 milioane de ferestre vechi pastrate la depozitele de deseuri si incineratoare in fiecare an. Actualmente volumul reciclat anual fiind cuprins intre 20.000 si 25.000 de tone. Astfel noi le transformam, pur si simplu, in ferestre noi. Energia consumata pentru procesul de reciclare a PVC-ului este cu 90% mai putina decat cea aferenta producerii de materie prima virgina. PVC-ul poate fi reciclat de mai mult de zece ori, fara a suferi degradari ale proprietatilor, fiecare ciclu de exploatare fiind de 35 ani. In consecinta, potentialul total al materialului poate ajunge pana la 350 de ani. Toate aceste actiuni sunt, de altfel, in stransa legatura cu motto-ul nostru: "Building a sustainable home".
- Cum va adaptati la noile curente referitoare la digitalizare, mai ales intr-o perioada in care tot mai multe activitati s-au conectat la acest nou mod de lucru?
- Tendinta de digitalizare este tot mai vizibila in toate domeniile, iar cel al tamplariei din PVC nu face exceptie. Cel mai nou instrument pe care Deceuninck l-a dezvoltat este configuratorul Winspirator. Acesta este o aplicatie accesibila clientului final, care il ajuta sa aleaga in sistem virtual stilul de ferestre pe care si-l doreste. Astfel partenerii nostri isi pot orienta clientii catre acest configurator modern de ferestre, ce permite alegerea celei mai bune solutii pentru stilul arhitectural pe care il doresc, precum si pentru parametrii de performanta. Noile ferestre Elegant se incadreaza cu usurinta in tendintele actuale, prin minimalism, prin performante de termo - fonoizolare, precum si printr-un design contemporan al unei ferestre moderne si rezistente!
- In final, va rugam sa transmiteti un mesaj catre piata de profil, adresat atat partenerilor actuali si potentiali, cat si competitorilor.
- In principal, dorim sa multumim tuturor partenerilor care folosesc si promoveaza produsele noastre si care ne ajuta sa crestem familia Deceuninck. De asemenea, le multumim si pentru ca au strabatut anul 2021 alaturi de noi si am putut gasi solutii optime impreuna, Deceuninck fiind un partener de incredere si atent la nevoile lor. In ultimii ani, am putut observa o dorinta a bransei de a pune accent pe performanta produselor si de a veni in intampinarea clientului final cu solutii personalizate, pentru fiecare in parte, ceea ce ne bucura si ne da siguranta ca aceasta piata este in continua ascensiune. Concurenta ne motiveaza prin varietatea portofoliilor lor de produse si ne bucuram ca exista atat pentru a impinge industria sa se dezvolte, cat si pentru a ne fi aproape in demersul de a educa consumatorii si a face cunoscute solutiile moderne disponibile acum pentru ferestrele si usile din PVC, care in urma cu 10 ani, de exemplu, nu existau. In final, potentialilor nostri clienti le transmitem ca ii incurajam sa faca cunostinta cu sistemul de ferestre Elegant si cu avantajele sale, pentru ca noi consideram ca vor fi cu siguranta impresionati.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Octombrie 2021)

Stiri & Comunicate

Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
SISECAM
rehau
ABONARE REVISTE
TSV
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left