Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Miercuri, 16 Octombrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - KADRA isi intensifica prezenta in piata si creste cu 25% in pofida dificultatilor din 2024
KADRA isi intensifica prezenta in piata si creste cu 25% in pofida dificultatilor din 2024
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 15 Oct 2024 06:15
Referindu-se la conjunctura actuala, Octavian Fanea, CEO ak companiei KADRA, a afirmat ca "vanzarile totale ale companiei noastre in 2023 au fost de aproape 13 milioane de euro, in crestere cu 25% fata de exercitiul financiar precedent. Astfel, continua trendul constant ascendent al ultimei perioade. Numarul si valoarea proiectelor din anul anterior au sporit cu 24%, tendinta mentinuta si in primul semestru din 2024. Pentru actualul an fiscal, tintim o crestere cu peste 20% a business-ului, in pofida presiunilor mari care exista pe costurile de aprovizionare si pe cele operationale. In ultimele 12 luni, a existat o majorare a solicitarilor cu aproape 30% pentru categoria usilor automate, preponderent pentru cele rotative (automate si manuale). Parkomatic, sistemul de management automat al parcarilor, segment pe care suntem lideri, a consemnat, de asemenea, un avans de peste 30%, solicitarile venind atat din sectorul public, cat si din cel privat. Usile proiectate pentru necesitatile specifice sectorului medical s-au situat pe un trend ascendent in ultima perioada si aceeasi tendinta am observat-o si la categoria usilor automate cu functionalitati speciale - de securitate si izolare termica superioara (thermcord), break-out sau armonice. Am lucrat intens pentru dotarea, modernizarea si eficientizarea capacitatilor noastre de productie din Cluj-Napoca, unde ne ocupam, de exemplu, cu realizarea usilor Tormed, destinate spitalelor. O preocupare constanta este aceea de a imbunatati permanent solutiile din portofoliu si a le adapta cerintelor si specificului fiecarui proiect. In ceea ce priveste dificultatile intampinate, una dintre provocarile cu care ne confruntam in prezent in activitatea operationala este reprezentata de identificarea si atragerea resursei umane, mai ales pe zona de tehnicieni. Ne concentram atentia pe selectarea tehnicienilor tineri, pasionati de inalta tehnologie si cu entuziasm in dezvoltarea personala. Iar solutia noastra este sa ne asumam pregatirea lor cu ajutorul echipei si impreuna cu partenerii din Europa. Trebuie precizat ca EMI Group, din care facem parte, este lider de piata in Romania pe segmentul solutiilor de acces si pe zona de servicii tehnice de mentenanta si service. Pe termen mediu si lung, cererea pe segmentul automatizarilor pentru usi va creste accelerat. De altfel, lucrul acesta se intampla deja! Clientii si partenerii nostri sunt constienti de avantajele sistemelor automate de acces. Cererea crescuta este rezultatul unei optiuni formulate in deplina cunostinta de cauza. Ma refer la faptul ca, dincolo de designul modern, siguranta si confort, sistemele automate de acces ofera avantajul eficientei energetice, lucru extrem de important in actualul context. Este in acest moment o orientare evidenta spre variante de optimizare a eficientei energetice, iar portofoliul nostru include multiple astfel de solutii. Sistemele de ventilatie naturala bazate pe automatizari inteligente pentru ferestre genereaza economii de 21% si aduc credite suplimentare la certificarea Green Building. Parkomatic, lider de piata pe sisteme de management al parcarilor, poate reduce traficul cu pana la 30% si, implicit, poluarea, in timp ce usile rotative - este demonstrat printr-un studiu MIT - diminueaza substantial emisiile de gaze cu efect de sera si ajuta la eficientizarea consumului de energie electrica. Unul dintre obiectivele de baza ale companiei noastre este de a tine pasul cu tehnologiile de ultima generatie prin solutiile pe care le oferim, precum si prin modul nostru intern de lucru. Anul trecut, am implementat o solutie performanta de management al solicitarilor de mentenanta si suport tehnic pentru a gestiona toate nevoile partenerilor nostri. Totodata, dispunem de o noua platforma CRM, care ne permite sa evaluam corect nevoile din piata si sa raspundem optim si prompt clientilor".
 
SISECAM
ABONARE REVISTE
TSV
rehau
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left