MAGNICOM: Consolidare a portofoliului si a echipelor de lucru |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 26 Feb 2018 07:10 |
Compania Magnicom, care isi desfasoara activitatea in Brasov, a inregistrat, in exercitiul financiar care tocmai s-a incheiat, o majorare de aproximativ 10% a cifrei de afaceri, in raport cu valoarea de 16,6 milioane de lei din 2016 (+6% raportat la 2015). Pentru 2018, Claudiu Braic, directorul de marketing al firmei, estimeaza, din nou, o crestere de pana la 7,5% a incasarilor, comparativ cu 2017.
- Cum se structureaza activitatea firmei si care sunt noutatile anului 2018?
- Inca de anul trecut am facut pregatiri intense pentru a lansa, la inceputul lui 2018, noi serii de profile din PVC, marca Ramplast. De altfel, distributia acestei game reprezinta motorul activitatii proprii, avand o contributie de aproximativ 50% la incasarile totale. Din gama disponibila in prezent, clientii se orienteaza clar catre achizitia seriei de 70 mm, o pondere importanta avand-o, in continuare, inclusiv comercializarea profilelor cu adancimea constructiva de 60 mm. Diferenta in activitatea proprie consta in executia tamplariei din PVC (cu o pondere de 32% din total), in procesarea sticlei (12%), distributia de feronerie G-U (6%) si prestarea serviciilor de infoliere a profilelor din PVC.
- Indicati principalele zone in care ajung produsele proprii.
- Principala zona de activitate este strans legata de distributia profilelor din PVC si include judetele Harghita, Covasna, Brasov si Prahova. In general, asiguram distributia profilelor din PVC si a sistemelor de feronerie atat prin canalele proprii de livrare a produselor catre clienti, cat si prin intermediul depozitelor noastre si prin cele ale colaboratorilor. Totodata, suntem prezenti la export, prin livrarile de tamplarie termoizolanta pe care le efectuam in Franta, Italia, Belgia sau Suedia.
- Mentionati cea mai importanta dificultate pe care ati intampinat-o, in ultimul timp, in derularea activitatii.
- In ultimul timp, am facut fata cu greu, la fel ca si alte firme din bransa, provocarilor generate de lipsa personalului, care ne afecteaza activitatea inca din anul 2016 desi, pana la acest moment, nu am fost obisnuiti cu astfel de situatii. Anul trecut, am decis sa implementam un program propriu ce vizeaza cresterea gradului de fidelitate a angajatilor si am reusit sa consolidam echipele de lucru, insa, in continuare, resimtim lipsa personalului calificat sau a celui dornic sa invete o meserie noua.
- Cum apreciati evolutia recenta a domeniului principal de activitate?
- Consider ca anul 2017 a adus cresteri pe toate palierele comerciale, cu precadere in sectorul imobiliar, insa, daca agentii economici nu vor acorda o atentie sporita disciplinei financiare, nu este exclus ca situatia sa se deterioreze accelerat. De asemenea, orice compromisuri tehnice si rabatul de la calitate reprezinta probleme grave si, indiferent de natura lor, mai devreme sau mai tarziu, atrag dupa ele alte pierderi, motiv pentru care noi am decis sa nu apelam niciodata la astfel de practici, indiferent de greutatile intampinate
|