MEESENBURG: Perspective optimiste pentru dezvoltare, in 2017 |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 25 Apr 2017 12:07 |
In ultimul timp, in cadrul companiei Meesenburg Romania au fost derulate mai multe proiecte de investitii, cum ar fi cresterea spatiului de depozitare din Timisoara, dezvoltarea noului sistem de tip ERP (pentru Google Analytics, CRM, Website & Webshop), derularea mai multor programe de training pentru managementul firmei sau integrarea unui sistem unitar SAP, care urmeaza sa fie implementat, treptat, in toate filialele grupului german Meesenburg. In ceea ce priveste expansiunea in teritoriu, managerii firmei precizeaza ca, pe termen scurt, nu este planificata nicio masura in acest sens. Mai multe detalii despre activitatea firmei si cea a domeniului specific de activitate sunt oferite, in cele ce urmeaza, de Nicolae Banciu, directorul general al Meesenburg Romania.
- Exista, totusi, planuri de dezvoltare ale companiei pe termen lung?
- In prezent, ne-am stabilit o serie extinsa de obiective clare, pe segmentul pe care il acoperim, inainte de a lua in calcul o strategie de extindere. Deocamdata, activitatile de distributie se realizeaza prin intermediul a doua depozite operationale in Targu Mures si Timisoara. In acelasi timp, pentru toate produsele noi pe care dorim sa le introducem in oferta, cu siguranta vom face mai intai o analiza si, daca suntem bine pregatiti, vanzarile vor creste, mai devreme sau mai tarziu. Astfel, toate produsele inovatoare pe care Meesenburg doreste sa le introduca in gama sortimentala trebuie sa fie insotite de o strategie clara, care sa mentioneze ce categorie de clienti este vizata cu aceste produse, care este pozitionarea pe piata din punct de vedere comercial si care este suportul de vanzari necesar (marketing si tehnic).
- Mentionati categoriile de produse incluse in oferta actuala a Meesenburg.
- In urma eforturilor de sincronizare din cadrul Meesenburg International, am grupat toate produsele din oferta in cadrul a noua categorii principale, respectiv feronerie si accesorii pentru ferestre, feronerie/accesorii pentru usi, siguranta si confort, profile si garnituri, glafuri, tehnologie de asamblare, instrumente/echipamente, instalatii interioare si elemente de interior. Toate datele referitoare la stabilirea preturilor si cantitatile solicitate sunt colectate de la fiecare filiala Meesenburg, prin intermediul unui sistem de tip „Business Intelligence”. Acest sistem international ne ofera un avantaj imens in vederea cresterii gradului de cunoastere a tendintelor si produselor specifice altor piete, fapt care determina, inclusiv pe plan local, implementarea unor game noi de produse intr-un interval scurt de timp. In prezent, atentia este orientata catre marca proprie Blaugelb, care ofera solutii integrale clientilor, in comparatie cu produsele individuale. In cadrul companiei noastre, credem cu tarie ca viteza de insertie/lansare a produselor noi, numarul de produse introduse si procentul de venituri din produsele noi sunt indicatorii-cheie pentru o crestere profitabila.
- Care este contextul actual al pietei autohtone de tamplarie?
- Avem incredere totala in piata romaneasca, iar activitatea anului trecut a fost o dovada clara a faptului ca, daca facem lucrurile corect si oferim clientilor suportul necesar, exista intotdeauna loc de crestere. Dorinta noastra este sa devenim mai performanti in ceea ce facem, in fiecare zi, iar perspectivele pentru 2017 sunt, de asemenea, pozitive.
|