Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 13 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - Mihnea Baldea, GEZE: Crestere optima in 2022, asteaptam un 2023 provocator
Mihnea Baldea, GEZE: Crestere optima in 2022, asteaptam un 2023 provocator
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 12 Dec 2022 06:20
Mihnea Baldea, Pre-Sales, Business Development GEZE Romania: "Dupa gestionarea cu succes a efectelor pandemiei, perioada in care compania noastra a reusit sa inregistreze o crestere moderata a performantei financiare, in pofida dificultatilor ridicate de criza sanitara, prima parte a anului 2022 a venit cu o noua provocare, diferita, dar cu consecinte mai grave din anumite puncte de vedere. Referindu-ne la cifrele aferente exercitiului financiar in curs, acestea se incadreaza in previziuni, eforturile depuse atat de compania-mama, cat si in subsidiara locala pentru a solutiona dificultatile aparute contribuind la stabilizarea activitatii. Nesiguranta generalizata si lipsa unei solutii pentru conflictul din Ucraina duc indiscutabil la un efect de incetinire a economiei. Daca din punct de vedere al vanzarilor nu resimtim o scadere, cu siguranta trebuie acordata o atentie sporita securizarii platilor, semnalele pentru primul trimestru al lui 2023 fiind departe de a fi optimiste. Pentru a putea evita anomalii ale termenelor de livrare si ale disponibilitatii componentelor, am optat pentru o consolidare a stocurilor si pentru o planificare cat mai precisa si predictibila a desfasurarii proiectelor. Comunicarea deschisa si corecta atat cu furnizorii cat si cu clientii reprezinta mai mult decat oricand o necesitate, pentru a putea asigura un flux functional al livrarilor. In ceea ce priveste relatiile de afaceri cu firmele de tamplarie, trebuie subliniat faptul ca pentru companiile cu traditie din domeniul constructiilor din Romania, aceasta nu este nici prima, nici ultima criza. Depasirea acesteia se bazeaza pe respectarea acelorasi valori ca si in trecut: corectitudine si comunicare. In lipsa elementelor respective, escaladarea situatiei este inevitabila. Revenind la compania noastra, recent am implementat un CRM nou, precum si un sistem de gestionare a activitatilor de service, cele doua componente fiind interconectate. Ca atare, putem afirma ca digitalizarea activitatii este o prioritate. De asemenea, la nivel de produse, compania-mama se concentreaza pe dezvoltarea de sisteme interconectate atat intre ele, cat si cu sistemele de management al cladirii. In perspectiva, suntem optimisti, avand in vedere faptul ca permanent ne-am pozitionat in avangarda firmelor preocupate de sustenabilitate, eficienta energetica si ecologie. Evolutiile recente nu fac decat sa urgenteze agenda internationala referitoare la aceste aspecte. Prin tehnologiile dezvoltate, abordam atat contributia externa la imbunatatirea aspectelor eficientei energetice, cat si sustenabilitatea productiei propriilor sisteme si produse. Pe langa aceste aspecte, mentinerea nivelului calitativ ridicat al produselor si consultanta acordata in toate fazele proiectarii, executiei si exploatarii cladirilor constituie pilonii care stau la baza cresterilor previzionate".
 
TSV
SISECAM
ABONARE REVISTE
rehau
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left