Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 19 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - PENOSIL: Strategie de afaceri axata pe dezvoltarea gamei de produse
PENOSIL: Strategie de afaceri axata pe dezvoltarea gamei de produse
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 17 Nov 2014 20:01
Pentru anul urmator, managerii companiei Penosil au in vedere adoptarea unei strategii de afaceri care include masuri de consolidare a marcii si diversificare a gamei de produse, respectiv abordarea de segmente noi, foarte specializate, din industria de profil. Totodata, din punct de vedere financiar, se estimeaza obtinerea unei cresteri cu 25%-30% a cifrei de afaceri fata de 2014. In acest an, incasarile au inregistrat, in primele noua luni, o majorare de 32% raportat la intervalul similar din 2013, pana la finele exercitiului financiar curent fiind estimata obtinerea unei sporiri de minimum 30%, raportat la nivelul din 2013.
 
Sebastian Carstoiu, Country Manager al Penosil Romania: „In calitate de membru al Wolf Group - Estonia, unul dintre cei mai importanti producatori/ exportatori europeni de materiale de etansare, punem la dispozitia beneficiarilor autohtoni o gama complexa de produse, care include spume poliuretanice si etansanti siliconici, materiale pentru hidroizolatii, grunduri, produse ignifugate, precum si adezivi si materiale pentru protectia lemnului si a betonului. Dintre acestea, sortimentele destinate domeniului tamplariei termoizolante reprezinta aproximativ 45% din vanzarile totale, iar cele mai numeroase comenzi din acest an au vizat spuma poliuretanica Penosil GoldGun 65. O alta noutate din oferta o reprezinta lansarea, din aceasta toamna, a unei game inovatoare de produse, denumite „Silver Line”, care ofera solutii pentru orice tip de aplicatie de fixare/etansare intalnita in constructia si renovarea unei case si care se bucura deja de succes si comenzi repetate, oferind premise pentru extinderea sa in viitorul apropiat. Piata in care activam a fost caracterizata in 2014 de miscari sinuoase, de preconizari diverse in context de an electoral si de realitati diferite fata de asteptarile unor anumite segmente din constructii. Ca rezultat, pe de o parte s-a putut asista la amanari de proiecte si finantare incerta, iar pe de alta parte la actiuni de promovare a vanzarilor/proiectelor uneori incoerente ale operatorilor specializati. Pentru 2015 preconizam ca piata va fi dinamica, generand deopotriva oportunitati si riscuri. Acest dinamism ar putea reconfigura anumite modele de business, generand schimbari de cote de piata. Intr-un context cu multe probabilitati, un lucru este cert si se poate admite ca o concluzie consistenta: piata este in continua schimbare, iar momentul actual si de viitor foarte apropiat ne ofera exemple vizibile atat in segmentul profesional, cat si in retail/DIY. Adaptabilitatea, abordarea moderna a problematicii specifice, consistenta politicilor de marketing si autenticitatea sunt cativa dintre factorii de succes care, aplicati in mod convergent spre elementul central ce este clientul, vor face diferenta intre cei care se misca armonios indiferent de tipul de dinamism oferit de mediu si cei care se impiedica atunci cand dinamica presupune turbulente”.
 
TSV
SISECAM
ABONARE REVISTE
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left