SIEGENIA: Investitii substantiale in fabricile grupului, planificate pentru 2021 |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 24 Aug 2021 06:10 |
Pentru 2021, reprezentanta autohtona a companiei Siegenia estimeaza o crestere semnificativa a cifrei de afaceri, ce poate atinge chiar si un plus de 25% in raport cu valoarea inregistrata in 2020. Dupa cum precizeaza Lajos Szonda, reprezentantul in Romania al Siegenia, si la finalul anului 2020 a fost consemnata o usoara majorare in raport cu 2019, prin eforturile sustinute depuse pentru cresterea volumelor de vanzari.
- Cum este structurata oferta proprie de produse si care sunt cele mai noi sortimente din oferta?
- In portofoliul propriu se regasesc, in principal, sisteme de feronerie pentru ferestre (in proportie de 60% din totalul activitatii) si pentru usi (15%) si modele culisante si osciloculisante (25%). Cele mai semnificative cereri le inregistram, in ultima perioada, pe segmentul produselor premium pe care suntem specializati, sau pe cel al sistemelor culisante cu ridicare.
In domeniul feroneriei destinate ferestrelor, detinem in portofoliu toate tipurile de sortimente pentru sisteme culisante si osciloculisante, la care avem implementate pentru Romania si variantele Confort. Pentru gama de sisteme culisante cu ridicare, avem dezvoltate solutiile proprii la praguri Eco Pass, respectiv sistemele armonice pentru usi de tip FS. Cel mai nou produs este dezvoltat impreuna cu Profine pentru gama Eco Slide si se numeste Premi Slide 76, solutie ce a fost lansata in 2019, insa care de-abia acum are succesul asteptat. In Romania ne comercializam produsele prin intermediul unor dealeri consacrati, precum VBH Romcom sau Profine Romania, incepand din acest an urmand sa colaboram si cu Schachermayer Romania.
- Ce evolutie a avut piata de profil in ultimul timp?
- Anul a trebuit sa facem fata unei perioade in care comenzile nu au fost destul de stabile. Ma refer aici la prima parte a anului 2020, cand aceasta instabilitate a fost intalnita in randul clientilor, piata incepand sa e redreseze abia din a doua parte a anului. Au existat insa si aspecte pozitive, cum ar fi disponibilitatea in randul clientilor a unor fonduri pentru renovari, bani care inainte erau alocati pentru vacante. O alta problema a fost aceea ca am pierdut putin contactul cu piata, insa am venit cu solutii online cu care am reusit sa acordam consiliere tehnica sau sa facem ofertari. Masurile de digitalizare pe care le-am adoptat ne-au permis sa derulam online inclusiv diverse activitati tehnice.
- Care sunt cele mai importante schimbari pe care le faceti la nivel de grup?
- In ceea ce priveste dezvoltarea activitatii la nivel de grup, anul acesta sunt planificate investitii substantiale la fabricile Siegenia si KFV. Grupul Siegenia are peste 100 de ani de experienta, fiind o afacere de familie fondata in anul 1914 de catre Wilhelm Jägger. In anul 1994, a achizitionat marca Aubi, iar in 2006 KFV. Astazi grupul activeaza nu doar in Germania si Europa, ci la nivel international avand clienti in aproape 80 de tari. Concernul detine in prezent sase unitati de productie, are 2.800 de angajati si a inregistrat o crestere de aproape 100% in ultimii 20 de ani.
|