Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 20 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - SOMFY: Crestere organica de 21,8% a vanzarilor si de 23,1% in termeni reali
SOMFY: Crestere organica de 21,8% a vanzarilor si de 23,1% in termeni reali
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 08 Dec 2021 06:04
Managerii corporatiei Somfy au confirmat, recent, ca, in pofida problemelor generate de pandemia de Covid-19, veniturile consolidate consemnate in primele noua luni ale anului in curs s-au majorat cu +23,1% in termeni reali (sau cu +21,8% pe baze de comparare tip LFL - like-for-like), pe fondul sporirii afacerilor in aproape toate regiunile globului, ceea ce continua sa reprezinte o situatie remarcabila.
„Practic, vanzarile Somfy din ianuarie-septembrie 2021 au totalizat 1,1534 miliarde euro, in crestere reala cu 23,1% (sau cu 21,8% pe o baza similara de tip organic - LFL) fata de aceeasi perioada a anului trecut si cu 25,8% in raport cu intervalul similar din 2019. Vanzarile trimestriale din iulie-septembrie au scazut conform estimarilor initiale si au ajuns la 348,4 milioane de euro, in scadere cu 5,4% (sau cu 7,5% LFL) in raport cu aceeasi perioada a anului precedent (368,3 milioane de euro), dar in crestere fata de al treilea trimestru din 2019 (301,4 milioane de euro). Pe parcursul trimestrului al treilea din 2021, regiunile cele mai afectate au fost Europa de Nord, Europa Centrala si Franta, vanzarile scazand cu 27,9%, 13,8% si, respectiv, 12,3% pe o baza similara fata de trimestrul al treilea din anul anterior, care a fost marcat de o crestere semnificativa, de fapt, de o redresare, ca urmare a imbunatatirii situatiei privind sanatatea publica si a efectului de recuperare in urma masurilor de izolare din perioada initiala a pandemiei. In pofida actualului efect de baza nefavorabil si a presiunilor legate de lantul de aprovizionare si de logistica in timpul celor trei luni analizate, vanzarile au ramas constante pe parcursul perioadei. Insa, in primele noua luni din 2021, toate regiunile au inregistrat o crestere comparativ cu anul financiar precedent, determinata de impulsul din prima jumatate a anului. Cele mai semnificative performante au fost remarcate in America de Nord, America Latina si Africa/ Orientul Mijlociu, zone in care am inregistrat o crestere medie de peste 30% pe parcursul perioadei (mai precis - cresteri de 38%, 44,7% si, respectiv, 50,9% pe o baza similara de comparare). Vanzarile filialei din China, evidentiate separat prin contabilizarea societatii cu capital propriu Dooya, au totalizat 190,5 milioane de euro in primele noua luni ale anului financiar in curs, reflectand o crestere puternica de 35,2% (sau de 33,1% pe o baza similara, inclusiv o crestere de 43,9% fata de prima jumatate a acestui an si 17,9% fata de trimestrul al treilea din 2020). In ansamblu, vanzarile de produse Somfy au crescut in China (cu 36,3% LFL) si in restul lumii (cu 30,9% LFL)”, se arata intr-un comunicat al societatii.
Potrivit documentelor financiare, conform previziunilor initiale, impulsul privind vanzarile, observat in prima jumatate a anului in curs, s-a ponderat in trimestrul al treilea. Presiunile pe pietele de componente electronice si de materii prime, care au dus la intarzieri de livrare pe fondul unei cereri ridicate, vor continua sa aiba un impact in urmatoarele luni. Cu toate acestea, grupul Somfy confirma ca se asteapta la o crestere sustinuta a vanzarilor pe parcursul intregului exercitiu financiar in curs.
***
Corporatia Somfy – lider global in sectorul de automatizari pentru elemente de inchidere destinate cladirilor rezidentiale si comerciale, respectiv un operator-cheie al noii piete a «caselor conectate» – a confirmat, inclusiv prin cele mai recente rapoarte de activitate, faptul ca noua abordare a pietelor sale tinta a determinat, inclusiv si mai ales in perioada pandemiei, o crestere anuala continua a nivelului cifrei de afaceri si, evident, a profitabilitatii.
Holdingul (fondat in Franta, in anul 1969 si aflat in proprietatea familiei Despature, care controleaza minimum 65% din actiuni) este prezent in 58 de tari din intreaga lume si are peste 120 de filiale, ce promoveaza o serie de solutii de automatizare pentru mediul rezidential (Home & Building, solutii conectate si acces), respectiv produse pentru mai multe aplicatii distincte: obloane si copertine, solutii de interior, fatade cu performante inalte, management al accesului, securitate si domotica, porti, usi de garaj, grilaje de securitate etc. De asemenea, corporatia lucreaza cu aproape 9.000 de angajati, are opt fabrici si 50 de centre logistice active in intreaga lume.
Grupul francez este reprezentat si in tara noastra printr-o subsidiara proprie, cu sediul in Brasov. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 
TSV
ABONARE REVISTE
rehau
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left