VALENTIN PETRESCU: Investitii pentru cresterea portofoliului de produse |
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 08 Dec 2016 11:12 |
„Analizele noastre indica faptul ca in 2016 a scazut destul de semnificativ ponderea produselor de tip comodity in cifra de afaceri, in acelasi timp volumul vanzarilor ajustandu-se pozitiv fata de exercitiul financiar anterior. De asemenea, un alt fenomen imbucurator, ce vine sa ateste trendul ascendent pe care s-a incadrat piata de profil, este constituit de majorarea portofoliului de clienti ai companiei, in special pe segmentul de export. Consideram ca aceasta este inclusiv o urmare a strategiei Valras de orientare spre calitate si performanta. Credem ca noua conjunctura economica este una durabila, cresterile actuale realizandu-se intr-un ritm sanatos si controlabil. Acesta este unul dintre motivele principale pentru care consideram ca, pe termen mediu si lung, vom inregistra o evolutie constanta si continua, fara a consemna salturi, care s-au dovedit daunatoare pentru orice activitate economica ce se doreste a fi sustenabila. Din pacate, riscul declansarii unei noi recesiuni – si nu doar a uneia care tine de ciclicitatea normala a afacerilor, ci chiar a unei crize structurale majore, precum cea din 2008 – exista si trebuie luat in considerare in conturarea strategiilor de management ale oricarei companii serioase. Noi putem afirma ca suntem pregatiti din acest punct de vedere, avand capacitatea de a rezista unor eventuale provocari. Mai mult, ne pregatim deja pentru cresterea capacitatilor de productie – in primul rand – si, in al doilea, pentru diversificarea portofoliului de produse, avand in vedere necesitatea obiectiva a adaptarii rapide la o cerere in permanenta schimbare”.
Valentin Petrescu, administrator Valras Prod
|