VEXAL semnaleaza evolutia in crestere a cererii pe segmentul accesoriilor in 2022 |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 18 Feb 2022 06:30 |
Compania Vexal, activa pe piata nationala de tamplarie termoizolanta din anul 2007, a initiat anul acesta activitatea in cadrul unui nou depozit in Iasi, unde este operational si sediul firmei. Dupa cum precizeaza Dumitru Oancea, reprezentantul companiei, constructia noii facilitati a presupus o investitie in valoare de 270.000 de euro. Din aceasta suma, 50% au fost fonduri proprii, diferenta provenind dintr-un credit bancar.
- Cum au evoluat incasarile firmei in ultima perioada si care sunt principalele categorii de produse a caror vanzare contribuie la realizarea acestora?
- Am incheiat anul trecut cu o usoara majorare a incasarilor, care a atins un nivel de aproximativ 10% in raport cu cele 11,3 milioane de lei din 2020 si cele 9,5 milioane de lei din 2019. Pentru 2022, ne dorim macar o mentinere a acestui nivel financiar. La realizarea acestor rezultate, contribuie distributia a trei categorii principale de produse, respectiv accesorii, paneluri pentru usi si profile din PVC si aluminiu. Comercializarea acestora are o contributie relativ egala la realizarea cifrei totale de afaceri.
- Ce produse sunt incluse in cele trei categorii de sortimente pe care le distribuiti?
- Pe segmentul accesoriilor comercializam manere, butuci etc., cea mai recenta gama de produse inclusa in oferta fiind una de lux, fabricata in Polonia. In domeniul panelurilor, distribuim modele ornamentale, din PVC, aluminiu si flat. Comercializam marci bine cunoscute pe piata nationala, precum Panel Land si Alto (Bulgaria) sau Drupanel (Romania) si detinem in portofoliu produse din toate gamele de pret. Pe segmentul profilelor din PVC distribuim marcile Sigplast si SPQ (Romania), iar pe cel al celor din aluminiu furnizam repere Unicom (Bulgaria). Din dorinta de a promova o gama cat mai completa de produse, portofoliul propriu include si plase de protectie impotriva insectelor, fabricate in Romania. In ultima perioada, beneficiarii au optat mai mult pentru produse economice, iar categoria cu cea mai buna evolutie a cererii au fost accesoriile.
- Care au fost cele mai mari provocari pe care le-a adus in activitatea proprie criza sanitara internationala?
- Cea mai mare dificultate pe care am intampinat-o in ultima perioada a fost reprezentata de majorarea preturilor la materiile prime. Am reusit totusi sa o tinem destul de bine sub control si speram ca vom putea face acest lucru si in continuare. Criza sanitara nu ne-a afectat in mod semnificativ activitatea, iar masurile pe care le-am adoptat au fost reprezentate, in principal, de cele uzuale, recomandate de autoritati. De la inceputul pandemiei, am reusit sa ne mentinem intacta echipa de angajati care include, in continuare, aproximativ 15 lucratori. In ceea ce priveste evolutia segmentului propriu de activitate, este foarte greu sa precizam sau sa prevedem momentul in care piata se va stabiliza.
- Unde sunt livrate produsele proprii?
- Ne livram produsele in principal in zona Moldovei. Dintre orasele cele mai active din punct de vedere al livrarilor, am putea mentiona localitatile Pascani si Iasi.
|