WÜRTH: Activitatea din estul Europei a determinat cresterea rulajului |
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 10 Ian 2017 18:44 |
![]() Strategie de consolidare a procesului de distributie si in Romania
Reprezentanta din tara noastra a concernului german, Würth Romania, este activa pe piata autohtona incepand cu anul 1994, ca subsidiara fondata si controlata integral de societatea-mama, Adolf Würth GmbH & Co KG, ce sta la baza unei corporatii internationale infiintate in 1945 si care cuprinde astazi peste 400 de companii din 82 de tari. In Germania, grupul Würth - cu sediul in localitatea Künzelsau - este recunoscut ca una dintre cele mai de succes afaceri din istoria postbelica. In oferta Würth Romania sunt disponibile peste 20.000 de produse livrate de la depozitul central (cu un showroom) din Otopeni si prin intermediul unei forte de vanzari active la nivel national, in 24 de ore, in orice loc din tara (pentru minimum 98% dintre produsele principale). Consolidarea si extinderea ariei nationale de distributie reprezinta una dintre principalele preocupari ale managementului Würth Romania, iar in acest scop, in noiembrie 2016, compania a inaugurat in Bucuresti un nou spatiu de prezentare, in cadrul caruia sunt expuse peste 1.000 de produse destinate pietei constructiilor, in timp ce sortimentele utilizate pe segmentul tamplariei termoizolante au avut, anul trecut, o pondere de 10% din cifra de afaceri. Certificand recent faptul ca, in 2015, rulajul Würth Romania a fost de 57,4 milioane de lei (comparativ cu 49,9 milioane de lei in 2014), conducerea subsidiarei autohtone a explicat, pe de-o parte, ca principalele comenzi provin din zona Transilvaniei, iar pe de alta parte, ca, in vederea consolidarii pozitiei firmei pe plan national, se are in vedere „deschiderea de noi magazine, concomitent cu dezvoltarea segmentului produselor premium, care sunt tot mai des solicitate, ca urmare a dezvoltarii exportului in randul producatorilor de tamplarie din Romania”. Informatii suplimentare, la www.wuerth.ro
|