WURTH: Noi masuri de extindere a portofoliului de produse |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 13 Mai 2019 06:10 |
Strategia de afaceri adoptata anul acesta in cadrul companiei Wurth Romania se axeaza pe adoptarea mai multor masuri ce vizeaza extinderea portofoliului de produse al firmei. De asemenea, este vizata obtinerea unei majorari a cifrei de afaceri cuprinse intre 10% si 15% in raport cu nivelul de 70,1 milioane de lei inregistrat in 2018 (+10% fata de 2017), dupa cum precizeaza Andrei Ilie, director al Diviziei Lemn-Constructii din cadrul Wurth Romania. Concernul international Wurth este unul dintre liderii globali ai pietei de materiale de fixare si etansare si isi desfasoara activitatea in peste 80 de tari unde detine mai mult de 400 de companii in care lucreaza peste 77.000 de angajati.
- Care sunt, mai exact, masurile de extindere a portofoliului de produse?
- In 2019, ne-am propus sa dezvoltam segmentul de piata al accesoriilor pentru mobilier prin popularizarea marcii Grass - Austria, preluata de grupul Wurth in urma cu cativa ani. De asemenea, avem in vedere sa dezvoltam segmentul de membrane lichide pentru hidroizolatii, iar pe sectorul distributiei produselor destinate tamplariei termoizolante avem in vedere sa promovam anul acesta o noua gama de benzi izolatoare premium. Aceste masuri de extindere a portofoliului de produse au survenit atat pe fondul cresterii cererii interne (deopotriva pentru accesoriile destinate mobilierului, cat si pentru cele care se adreseaza tamplariei termoizolante), dar si din dorinta de a accesa o noua piata care in acest moment insumeaza aproximativ 5% la nivel national si se afla insa intr-o continua crestere, respectiv cea a membranelor lichide pentru hidroizolatii. In prezent, in cadrul acesteia se folosesc solutii clasice, insa acestea pe care le propunem si noi au mult mai multe avantaje, dintre care se distinge faptul ca sunt mult mai suple si mai rezistente in timp.
- Ce solutii propune Wurth producatorilor de tamplare termoizolanta romani?
- Principala categorie de produse pe care o oferim producatorilor autohtoni de tamplarie termoizolanta din PVC, aluminiu si lemn si care are o contributie de aproximativ 40% la veniturile obtinute in cadrul Diviziei Lemn-Constructii a Wurth Romania este cea a organelor de asamblare. Comercializam de asemenea, ancore si materiale de etansare (30%), categorie in care sunt incluse masticuri poliuretanice, toata gama de siliconi, spume poliuretanice clasice si noile benzi de izolare destinate inlocuirii spumei poliuretanice clasice. Contributia comercializarii produselor destinate tamplariei termoizolante la realizarea cifrei de afaceri totale a crescut in ultimul timp, atingand, in acest moment, valoarea de aproximativ 25% din total.
- Cum percepeti, in acest moment, evolutia numarului comenzilor?
- Primele doua luni ale acestui an au fost putin mai dificile, insa incepand cu luna martie, situatia s-a echilibrat. Zonele cele mai active din punct de vedere a comenzilor sunt Ardealul, Banatul si Bucurestiul. Livrarile proprii se fac in mod direct pe plan national, insa detinem si trei magazine proprii de prezentare, in Bucuresti, Cluj-Napoca si Bacau.
|