Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 28 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - ALUMNI: Obiectivul principal este reprezentat de promovare
ALUMNI: Obiectivul principal este reprezentat de promovare
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 06 Oct 2011 10:20
Cristina Arad (35 de ani)
Functia/Firma: director general, Alumni;
Experienta profesionala: 12 ani in domeniul uneltelor pentru tamplaria termoizolanta.
 
Compania Alumni, din Brasov, a adoptat in 2011 o strategie manageriala de afaceri bazata, in principal, pe stabilizarea afacerii, ca urmare a conditiilor dificile ce se observa in acest moment in bransa, generate cu precadere de consumul intern redus. De asemenea, a reusit sa definitiveze procesul de mutare a activitatii intr-un nou sediu si a inceput implementarea unor proiecte de marketing pentru promovare si distributie, in vederea cresterii notorietatii produselor si serviciilor proprii, sporirii gradului de indeplinire a exigentelor utilizatorului si dezvoltarii de parteneriate corecte si durabile cu fiecare client in parte.
 
Prezentati evolutia financiara a firmei.
 
In 2011, in primul semestru am inregistrat rezultate mai mari cu 11% fata de perioada similara din 2010, ceea ce s-a datorat, in primul rand, orientarii strategiei noastre catre cerintele consumatorului si, in al doilea rand, eficientizarii procesului de preluare a comenzilor/livrare, iar in plan tertiar, polarizarii activitatii de productie. Avand in vedere acest lucru, estimam obtinerea unei majorari de 12% a cifrei totale de afaceri. De asemenea, pe segmentul utilajelor, estimam obtinerea unui salt de 15% al livrarilor.
 
Descrieti principalele categorii de produse promovate in acest moment.
 
Suntem implicati, in principal, in importul si distributia de consumabile si accesorii destinate, in mod exclusiv si dedicat, fiecarei etape din procesul de prelucrare a profilelor din PVC/aluminiu (precum: freze, burghie, discuri, elemente abrazive tip teflon, scule pneumatice, solventi etc.), livrand si scule/unelte utilizate in procesul de fabricatie a geamului termoizolant (capete de taiere, pietre de slefuit, uleiuri, distantieri din pluta, Kevlar). Acestea sunt fabricate de producatori consacrati din Germania, Belgia, Cehia, Spania si Italia, cota comercializarii lor fiind de 75% din vanzarile totale. Diferenta este reprezentata de utilaje, piese de schimb, asistenta tehnica si software pentru executia de geam termoizolant. Zona cea mai activa din punct de vedere al livrarilor a fost in 2011 centrul tarii, distributia asigurandu-se la nivel national. Prin aplicarea unei strategii corecte, am mentinut preturile practicate in 2010, iar la o parte din sortimentele livrate am reusit sa diminuam costul cu pana la 15%.
 
Cum preconizati ca va evolua sectorul de utilaje in perioada urmatoare?
 
Pentru intervalul urmator estimam ca se va observa o derulare mai accentuata a investitiilor planificate de clientii nostri, precum si continuarea procesului de disciplinare a tuturor operatorilor din piata de profil. Principalele dificultati pe care le intampina firmele specializate sunt reprezentate de viteza scazuta de decontare a creantelor si de precautiile exagerate ale producatorilor, doar o mica parte a acestora reusind sa exploateze oportunitatile aduse de recesiune. Relatiile dintre furnizorii de materii prime si producatori s-au modificat in ultima perioada, in sensul ca s-a accentuat un climat de neincredere, generat initial de esecurile manageriale survenite in traversarea perioadei de criza si de lipsa de experienta.
 
Ce masuri ar contribui la stabilizarea domeniului?
 
Consideram ca, pentru dezvoltarea domeniului, s-ar impune aplicarea cu fermitate a legislatiei referitoare la pasaportul energetic si incurajarea investitiilor in aceasta directie. Spre deosebire de piata interna, cele externe se caracterizeaza printr-o dinamica sporita, stabilitate si un grad mai mare de confienta, cu exceptia tarilor mediteraneene, unde situatia economica generala este critica.
 
TSV
SISECAM
ABONARE REVISTE
rehau
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left