Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 29 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - ALUMNI: Personalizarea ofertei promotionale reprezinta o solutie viabila
ALUMNI: Personalizarea ofertei promotionale reprezinta o solutie viabila
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 13 Oct 2011 12:39
Conducerea companiei Alumni a indicat faptul ca, pe segmentele specifice de activitate, respectiv furnizarea de accesorii, utilaje si software pentru realizarea tamplariei si geamului termoizolant, nivelul de informare a clientilor este in continua crestere, cerintele actuale ale utilizatorilor fiind exprimate, cu precadere, dupa o documentare tehnica prealabila si minutioasa. Totodata, raportul calitate/pret este predominant in ceea ce priveste formarea deciziei finale de achizitie.
 
Cristina Arad, director general al Alumni: „In acest moment, o alta caracteristica fundamentala a pietei este reprezentata de faptul ca tot mai multe firme de profil activeaza in calitate de dealer pentru marii producatori. De asemenea, un aspect definitoriu este cel al accentuarii gradului de influenta a factorilor de decizie politico-economici, considerat a fi suficient de important, astfel incat sa genereze perturbari ale activitatii, prin neachitarea la termen a lucrarilor contractate. O alta problema consta in aceea ca pe piata fortei de munca se remarca o lipsa acuta a personalului calificat, o mare parte a acestuia preferand sa lucreze in alte tari. In aceasta situatie, obiectivele centrale ale strategiei manageriale proprii sunt constituite de: acordarea de servicii de consultanta pentru beneficiari (care sa determine orientarea acestora catre alegerea de produse si servicii de calitate) si continuarea implementarii sistemului de centralizare a sortimentelor utilizate de fiecare partener, in functie de tipul utilajelor si de prelucrarile efectuate. Am demarat acest proiect in 2010, iar in cadrul sau, am initiat personalizarea ofertei catre fiecare companie colaboratoare pornind de la identificarea exacta a cantitatii necesare de consumabile si terminand cu procesul de centralizare a uneltelor specifice fiecarui utilaj sau dispozitiv. Prin implementarea programului, in primele sase luni a.c., am reusit sa eliminam problemele existente si sa crestem viteza de rotatie a stocurilor. Pentru 2011, ne asteptam, astfel, la o majorare a vanzarilor de 12%. Totodata, pe termen lung, intentionam sa alocam preponderent fonduri pentru promovare si informare”.
 
SISECAM
rehau
TSV
ABONARE REVISTE
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left