DRUPANEL: Obiectivul principal in 2011 vizeaza calitatea produselor |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 25 Mai 2011 11:56 |
Compania Drupanel, cu sediul in Baia Mare, promoveaza pe piata nationala de tamplarie termoizolanta paneluri ornamentale din PVC, cu geam artistic pentru usi executate din acelasi material sau aluminiu, precum si vitralii pictate (realizate printr-o tehnologie complexa), intr-o proportie mai mica din livrari. La nivel intern, dispune de o retea de 1.500 de colaboratori, iar in ultima perioada a inregistrat o intensificare a solicitarilor la export. Printre tarile in care se fac livrari, se afla Franta, Belgia, Italia, Germania, Spania, Republica Moldova, Canada etc. In continuare, mai multe detalii referitoare la evolutia activitatii sunt oferite de administratorul firmei, Dana Druta.
Detaliati strategia de afaceri pe care o aveti in vedere pe termen scurt.
Obiectivul central al strategiei pentru dezvoltare, pe care il avem in vedere pentru 2011, este reprezentat de efectuarea de noi investitii in vederea cresterii calitatii produselor proprii, inovarea si adaptarea la cele mai noi tendinte din piata reprezentand aspecte determinante in activitatea noastra. De altfel, in 2010 am alocat fonduri in valoare de 0,5 milioane de euro pentru dezvoltarea activitatii de fabricare a vitraliilor ornamentale, prin tehnologia de tip „cristal” (o premiera pe piata autohtona), urmarind inclusiv extinderea logistica si a spatiilor de productie. In 2010 am inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 1,6 milioane de euro, in crestere fata de 2009, pe fondul initierii unor noi parteneriate. Pentru 2011 preconizam obtinerea unei majorari de 20% a acestui nivel, estimare care se bazeaza pe cresterea performantei sistemelor Drupanel si pe dinamica buna a vanzarilor din primul trimestru a.c.
Cum se caracterizeaza activitatea proprie?
Depozitul nostru are o suprafata de circa 2.500 mp, insa lucram preponderent la comanda fara a crea un stoc care sa nu fie in corcondanta cu nivelul cererii. Capacitatea de fabricatie se situeaza la 120 unitati/zi, in acest moment aceasta fiind exploatata in proportie de aproximativ 80% din total. De asemenea, 80% din materia prima este achizitionata de la partenerii nostri din Europa de Vest, cu care avem relatii optime de colaborare si cu care intentionam sa participam in perioada urmatoare la expozitii specializate. Chiar daca in ultimul interval de timp au fost inregistrate cresteri la cotatiile materiilor prime, acestea au fost suportate, in totalitate, de firma noastra. O caracteristica a produselor Drupanel este reprezentata de implementarea tehnologiei „Cool Colour”. Totodata, acestea sunt testate anual la Institutul National de Cercetare-Dezvoltare in Constructii si Economia Constructiilor (INCERC) din Cluj-Napoca, urmand sa efectuam astfel de incercari si in cadrul unei prestigioase universitati din Marea Britanie.
Care a fost evolutia bransei specifice in ultimul timp?
Fata de perioada de inceput a activitatii nostre, respectiv anul 1994, cererea de paneluri ornamentale a crescut semnificativ. De exemplu, daca in ceea ce ne priveste, comercializam sortimentele specifice cu precadere in zona de nord a tarii, in prezent acestea sunt promovate la nivel national, mai ales datorita implicarii echipei Drupanel, pe care am facut eforturi sa o pastram in aceasta forma in perioada de recesiunii. Totodata, chiar daca factorii de decizie politico-economici influenteaza negativ mediul de afaceri autohton, am incercat permanent sa ne adaptam conditiilor de piata. In ceea ce priveste parteneriatele cu beneficiarii nostri, avem permanent in vedere organizarea de intalniri periodice, seminarii, cursuri de scolarizare etc. Din punctul nostru de vedere, gradul de informare a clientilor autohtoni se afla, in acest moment, la un nivel maxim.
|