REHAU POLYMER: Vanzari de 31 de milioane euro, in 2011 |
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 26 Ian 2012 10:59 |
Compania Rehau Polymer reprezinta unul dintre cei mai importanti furnizori autohtoni de profile PVC destinate executiei de tamplarie termoizolanta. Criza economica a determinat o contractare a volumului vanzarilor in ultimii doi ani, insa, prin implementarea unei strategii corente, conducerea societatii a reusit performanta mentinerii profitabilitatii la cote acceptabile si, implicit, pastrarea pozitiei in clasamentul companiilor ce activeaza in acest domeniu.
* Adin Tabacu, director al diviziei de profile din PVC din cadrul Rehau Polymer: "Pe segmentul sistemelor de PVC, in 2011 am realizat o cifra de afaceri de aproximativ 31 milioane de euro. In raport cu anul precedent, aceasta a insemnat o diminuare de 10%, in conditiile in care, conform datelor pe care le detinem, scaderea a fost inferioara reculului consemnat anul trecut pe piata de profil (in comparatie cu 2010). In ceea ce priveste estimarile pe termen scurt, suntem optimisti si mizam pe o usoara imbunatatire a rezultatelor in 2012. Din punct de vedere al structurii livrarilor, cele mai solicitate repere din portofoliul propriu au fost reprezentate de profilele pentacamerale, ce detin o cota de aproape 50% din cantitatea totala comercializata pe piata autohtona de Rehau Polymer. Sistemele cu trei camere de izolare au avut totusi un aport care nu poate fi neglijat, anul trecut acesta fiind de aproximativ 25% din vanzari. Un aspect care ne bucura in mod deosebit este constituit de progresul cert al produselor din categoria premium, cu latime constructiva de 86 mm (Euro Design 86 si Rehau Geneo - reper pe care il consideram cel mai performant si mai inovator sistem de tamplarie promovat actualmente in Romania). In ansamblu, la seriile mentionate anterior am consemnat in 2011 venituri de peste un milion de euro, demonstrandu-se astfel ca piata locala poate absorbi inclusiv produse de foarte buna calitate si nu doar modele livrate la preturi tot mai mici. Din pacate, pe fondul recesiunii accentuate, bransa producatorilor de tamplarie s-a contractat puternic in ultimii ani, ceea ce a dus, in mod automat, la o diminuare corespunzatoare a numarului partenerilor nostri. Privim insa aceasta realitate ca pe un fenomen normal, generat de conditiile de afaceri complet diferite in prezent, fata de perioada anterioara anului 2008. Mai mult, intentionam sa promovam in continuare produsele de foarte buna calitate din portofoliul Rehau, generic incadrate in categoriile standard si premium. Performanta sistemelor, completata prin implementarea unor strategii de sustinere a partenerilor, a determinat ca profilele respective sa reprezinte pe piata locala cele mai performante si comercializate serii destinate executiei de tamplarie termoizolanta. In viitor, ne propunem sa continuam pe aceeasi linie, fiind pregatiti sa investim sume consistente in activitatile de promovare. De asemenea, va fi acordata o atentie deosebita sprijinului direct, pe diverse cai, al celor mai fideli colaboratori".
|