Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 26 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - TS LOCKS DISTRIBUTION: Crestere de 20% a vanzarilor pentru 2011
TS LOCKS DISTRIBUTION: Crestere de 20% a vanzarilor pentru 2011
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 02 Iun 2011 12:06
Compania TS Locks Distribution a functionat, incepand cu anul 2002, ca un departament independent al societatii Trading Stress, fiind distribuitor exclusiv al marcii de feronerie Kale. Evolutia optima a livrarilor a determinat infiintarea unei firme cu capital propriu, specializata in furnizarea de incuietori si manere pentru usi si ferestre. In prezent, in portofoliu se regasesc diverse sisteme de inchidere Kale pentru ansambluri din PVC/aluminiu si elemente de acces pentru hoteluri. De asemenea, sunt derulate activitati de import pentru componente de feronerie marcile Jazz si Hoppe. In cele ce urmeaza, detalii suplimentare referitoare la evolutia activitatii sunt oferite de Adrian Demusca, directorul general al TS Locks Distribution.
 
Indicati modalitatile de distributie a produselor proprii.
Cel mai bine comercializate sortimente din oferta sunt, in acest moment, incuietorile pentru usi din aluminiu, care se instaleaza preponderent in cadrul spatiilor de birouri. Aria proprie de distributie s-a extins la nivel national si dispunem de puncte de lucru in Bistrita, Iasi, precum si de sase depozite. De asemenea, se colaboreaza cu o retea de dealeri formata din 15 parteneri. Pentru anul acesta ne-am propus sa deschidem puncte de lucru in Timisoara, Constanta si Baia Mare. Din punct de vedere al cererii zonale, fiecare regiune are particularitatile sale, aria Transilvaniei fiind caracterizata prin cele mai putine comenzi. Obiectivul pe care il avem in vedere pentru dezvoltarea acestui segment consta in focalizarea atentiei spre clientii mici si medii, pe care dorim sa-i deservim in mod direct si nu prin intermediul dealerilor, incetarea colaborarii cu acestia fiind extrem de daunatoare, cu precadere in perioada de criza. De asemenea, initiem diverse parteneriate cu producatorii de ferestre, infiintand cat mai multe centre de vanzari in toata tara. Segmentul clientilor noi este foarte important, dar trebuie ca relatiile respective de afaceri sa fie gestionate cu precautie. In ceea ce priveste colaborarea cu beneficiarii existenti, in perioada dificila pe care a traversat-o domeniul nostru, i-am sprijinit constant, acordandu-le, in principal, termene indelungate de plata.
 
Care sunt principalele masuri adoptate in perioada de recesiune?
In contextul dificil generat de recesiunea economica in care a trebuit sa ne derulam activitatea, principala masura adoptata la nivelul firmei a constat in reducerea semnificativa a cheltuielilor. Totodata, in anii 2008 si 2009 am vizat adaptarea la conditiile dificile de piata si selectarea clientilor. Problemele pe care le-am intampinat in 2010 au constat in contractarea pietei specifice si concurenta neloiala, manifestata prin aparitia de produse contrafacute. Pentru 2011, speram in reluarea cresterii economice inclusiv la nivelul sectorului local al constructiilor, ceea ce va determina si revigorarea segmentului de feronerie.
 
Cum se caracterizeaza, in ultima perioada, piata de profil?
Cele mai mari probleme pe care le intampinam in acest moment pe piata sunt reprezentate de lipsa de lichiditati (firmele din domeniu sunt, in continuare, rezervate in a face investitii), neachitarea datoriilor de catre stat la lucrarile de interes public, relatiile comerciale nesigure si lipsa reglementarilor pentru solutionarea neregulilor de ordin financiar. Totodata, firmele care livreaza feronerie se confrunta cu un fenomen accentuat de presiune asupra pretului. Astfel, cresterea cotatiei materiei prime (in special, la alama) a dus la o majorare a costurilor sistemelor de feronerie, care a fost practicata de toate societatile specializate. In 2010, cel mai bine comercializate produse au fost incuietorile pentru tamplaria din PVC/aluminiu, urmate de cele pentru usile din lemn, in conditiile in care nu am inclus in oferta modele noi.
 
Detaliati evolutia financiara din 2010 si prima parte a anului in curs.
In trimestrul I din 2011, am consemnat o crestere de pana la 20% a veniturilor fata de perioada similara din 2010, chiar daca, in mod obisnuit, primele luni ale fiecarui an sunt mai dificile pentru domeniul nostru. Pana la finalul acestui exercitiu financiar, vizam o majorare de 20% a cifrei de afaceri, in conditiile in care, in 2010, am consemnat o usoara scadere, fata de nivelul de 10,6 milioane de lei din 2009. Pe termen lung, programul de investitii prevede realizarea unei hale de stocare, pentru care se impune alocarea unor fonduri in valoare de aproximativ 0,7 milioane de euro.
 
Prezentati cerintele actuale ale utilizatorilor si expuneti cateva argumente cu privire la nivelul de informare a acestora.
Clientii opteaza cu precadere pentru achizitia unor sortimente cu un grad tot mai ridicat de complexitate si cu un raport optim calitate-pret. O alta tendinta a bransei este reprezentata de solicitarea de modele care sa asigure niveluri sporite de securitate. In aceste conditii, compania noastra pune la dispozitia partenerilor sai solutii inovatoare, dintre acestea remarcandu-se cilindrii speciali cu chei personalizate.
 
Detaliati oferta de produse pe care o promovati.
In oferta Kale se regasesc cilindri de mai multe tipuri: de maxima securitate (avand card de inregistrare, cu sistem de blocare automat), de sistem, standard (fortificati cu pin de otel, cu sistem de blocare automat, cu butoane (triunghiular, conic, plat) etc. De asemenea, gama proprie include semicilindri (standard, cu buton triunghiular/conic/ plat, fara cheie, etc.). Totodata, sunt disponibile si seturi de cilindri in pachete de tip blister. Pe segmentul incuietorilor pentru usi se comercializeaza modele pe baza de rulment (inclusiv cu trei curse) pentru ansambluri din lemn/aluminiu, precum si pentru usi de exterior din PVC sau speciale. Alte sortimente sunt cele cu bila, pentru usi de exterior de aluminiu, batante (din lemn/aluminiu) si PVC, cele pentru usi culisante (din aluminiu, PVC, lemn). De asemenea, se promoveaza incuietori de siguranta: incastrate (pentru usi de metal/lemn), respectiv aplicate (cu trei chei normale/cu amprenta pentru usi din lemn/metal). Exista si o categorie de incuietori pentru usi de interior, in cadrul careia se remarca modelele pentru ansambluri din lemn, aluminiu, PVC, iar din gama incuietorilor speciale pot fi mentionate cele pentru usi de lemn de exterior/interior, pentru modele culisante, precum si cele de siguranta (aplicate). In categoria incuietorilor pentru usi de securitate se regasesc modele de exterior cu rulment/cilindru, de siguranta incastrate/cu zavor, sisteme de inchidere centralizate etc. Furnizam si seturi de feronerie oscilobatanta, pentru ferestre duble, cremoane batante, mecanisme de inchidere si altele. Accesoriile Kale cuprind elemente de tip broasca electromagnetica, rozete antiefractie, sisteme electromecanice etc. Din gama Hoppe, se livreaza cremoane, manere sau rozete. Gama Jazz include cilindri cu diferite tipuri de chei, manere tip rozeta, cremoane etc. Toate modelele realizate de Kale respecta standardele TSE, pe cele din Federatia Rusa (GOST 9006) si normele olandeze SKG. De asemenea, sunt fabricate respectand standardele de calitate ISO si au cinci ani de garantie.
 
Detaliati strategia adoptata din punct de vedere al resurselor umane.
In cadrul companiei noastre, punem un accent deosebit pe politica de resurse umane. Astfel, avem permanent in vedere respectarea drepturilor personale, sociale si legale, tratamentul corect al angajatilor nostri, asigurarea unor conditii de munca decente, acordarea de sanse egale, recompensarea ideilor bune, sprijin pentru dezvoltarea competentelor, siguranta la locul de munca, organizarea de evenimente specifice. Principalele obiective pe care le urmarim sunt reprezentate de asigurarea unui sentiment de apartenenta a tuturor angajatilor la valorile firmei, dezvoltarea culturii corporatiste, realizarea colectiva a obiectivelor, incurajarea muncii in echipa, orientarea preponderenta catre calitate, asigurarea unui grad ridicat de responsabilitate in afaceri, adoptarea de principii etice etc.
 
 
TSV
ABONARE REVISTE
rehau
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left