Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 26 Iunie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - AGC se concentreaza pe consolidarea pozitiei de lider inovator, orientat spre viitor
AGC se concentreaza pe consolidarea pozitiei de lider inovator, orientat spre viitor
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 25 Iun 2025 06:15
Dragos Matei, director general, AGC Flat Glass Romania, a afirmat ca "in prezent, strategia de branding la AGC Glass se concentreaza pe consolidarea pozitiei noastre ca lider inovator in industria sticlei, cu accent pe solutii sustenabile si de inalta performanta. Sustenabilitatea reprezinta un pilon fundamental al strategiei noastre de branding. Ne angajam sa reducem amprenta de carbon a operatiunilor noastre, sa implementam principii de economie circulara si sa dezvoltam produse care contribuie la eficienta energetica a cladirilor. Aceste eforturi nu sunt doar initiative de responsabilitate corporativa, ci elemente centrale ale identitatii noastre de brand si ale propunerii noastre de valoare. In paralel, transformarea digitala este un catalizator esential pentru strategia noastra. Investim in digitalizarea proceselor de productie, in solutii inteligente pentru clienti si in platforme care imbunatatesc experienta utilizatorilor produselor noastre. Digitalizarea ne permite sa optimizam operatiunile, sa reducem consumul de resurse si sa oferim servicii personalizate, consolidand astfel pozitionarea brandului nostru ca partener inovator si orientat spre viitor.
Aceste doua directii strategice - sustenabilitatea si transformarea digitala - se completeaza reciproc si reprezinta fundamentul pe care construim viitorul AGC Glass, raspunzand atat provocarilor de mediu, cat si asteptarilor in continua evolutie ale pietei. In implementarea strategiei noastre de branding, urmarim obiective concrete, masurabile, care sa consolideze pozitionarea companiei ca lider tehnologic in industria sticlei arhitecturale si automotive. Sustenabilitatea reprezinta un pilon fundamental al identitatii noastre corporative, materializat prin decarbonizarea proceselor de productie (utilizam tehnologii de productie electrica si hibrida pentru reducerea emisiilor de CO₂ cu 30% pana in 2030 (raportat la nivelurile din 2019) si atingerea neutralitatii la carbon pana in 2050); economia circulara (dezvoltam procese avansate de reciclare a sticlei float si laminate, cu sisteme de separare a materialelor compozite si reintroducerea cullet-ului (cioburilor de sticla) in proportie de pana la 30% in procesul de fabricatie, reducand consumul de materii prime si energie); produse eco-eficiente (portofoliul nostru include sticla cu coating low-E triple-silver (precum Stopray Ultra) cu excelenta transparenta dar cu factor solar optimizat, contribuind la reducerea consumului energetic al cladirilor cu pana la 40%); certificari si evaluari de mediu (solutiile AGC sunt supuse analizelor ciclului de viata - LCA - conform ISO 14040/14044 si dispun de Declaratii de Produs de Mediu - EPD - conform EN 15804, oferind transparenta totala privind impactul ecologic). Transformarea digitala este integrata in strategia noastra de branding prin concepte precum Industrie 4.0 (senzori IoT si sisteme SCADA avansate in liniile de productie, permitand monitorizarea in timp real a parametrilor tehnologici si optimizarea consumului energetic cu pana la 15%), Digital Twin (modele digitale complete ale facilitatilor de productie, permitand simulari complexe pentru optimizarea fluxurilor si reducerea deseurilor cu 20%), platforma WINCUBE (prin care oferim clientilor instrumente digitale pentru configurare, vizualizare si analiza a performantei termice si acustice a ansamblului de sticla, integrand si modelarea BIM pentru proiecte arhitecturale) si AGC Glass Configurator (o solutie digitala care permite arhitectilor si proiectantilor sa vizualizeze aspectul prin randari hyper-realistice si sa calculeze parametrii tehnici ai diferitelor combinatii de sticla, inclusiv transmisia luminoasa, factorul solar si valoarea Ug). Grupul nostru se diferentiaza pe piata prin mai multe caracteristici-cheie. Filozofia «Glass Unlimited» defineste identitatea brandului, propunand depasirea limitelor in inovatia cu sticla. Compania detine un portofoliu diversificat de sub-branduri specializate. Stopray se concentreaza pe control solar avansat, numele sugerand aceasta caracteristica. Similar, Stopsol este familia de produse cu pelicula reflexiva, care blocheaza lumina, reflectand-o. Fineo ofera solutii de sticla cu vid ultrasubtire. Lacobel si Matelac acopera segmentul decorativ, cu sticla lucioasa sau mata, folosita pentru placari sau mobilier- numele sugereaza atat aspectul, cat si radacinile belgiene ale companiei, care se mandreste cu o lunga traditie. Compania are o activitate de pionierat in domeniul sticlei active BIPV, cu celule fotovoltaice vizibile sau nu - brandul Sunewat. Partenerii nostri (clienti directi sau constructori, montatori, arhitecti, dezvoltatori etc) au incredere in brandul AGC, compania fiind prezenta pe piata de mai bine de 20 ani. Produsele sunt cunoscute si au trecut proba timpului- am fost inspirati sa cautam parteneriate pe termen lung, nu profitul pe termen scurt. Din acest motiv nu anticipam schimbari semnificative de rebranding- ultima a avut loc in 2007, cand pentru a marca 100 de ani de existenta a numelui ASAHI, toate firmele din grup s-au redenumit AGC. Au disparut mai multe nume, unele cu vechime de zeci de ani, precum Glaverbel, Splintex etc pentru a face loc unui brand unic, lider mondial pe piata sticlei - Asahi Glass Company, sau pe scurt AGC. In ceea ce priveste posibile imbunatatiri, mereu e loc de mai bine. Povestea tehnica trebuie transformata in beneficii emotionale, iar impactul pozitiv asupra vietii de zi cu zi trebuie evidentiat mai puternic. Comunicarea valorii ar putea fi optimizata, prin evidentierea mai clara a beneficiilor economice pe termen lung".
 
rehau
REYNAERS
RT 2025
Aluplast
TSV
Editia
MAI 2025!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
 
simonswerk left
hospice doneaza

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu