Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 27 Februarie 2021
GHID de INSTALARE
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - BARRIER: O campanie integrata de marketing a impus rapid marca pe piata
BARRIER: O campanie integrata de marketing a impus rapid marca pe piata
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 19 Nov 2015 18:55
Producatorul de tamplarie termoizolanta Electric Plus, detinatorul marcii Barrier, a adoptat, in vederea conturarii imaginii acestui brand, o campanie integrata de marketing, in vederea cresterii notorietatii, in principal prin argumente ce tin de prezentarea si accentuarea beneficiilor generate de utilizarea ferestrei Barrier. In continuare, campania vizeaza atat cresterea cotei de piata, cat si consolidarea relatiei cu dealerii, prin dezvoltarea proiectului de francize. “Pentru 2016, ne-am propus continuarea acestei campanii, punand accent pe programele de training ale Academiei Barrier, ce vizeaza formarea continua a personalului firmei si a colaboratorilor. Totodata avem ca prioritati extinderea programului de francize, responsabilitatea sociala si informarea utilizatorilor finali, cu accent pe promovarea legaturii dintre ansamblurile termoizolante, beneficiile acestora si imbunatatirea calitatii vietii. In acelasi timp, planul de dezvoltare a companiei prevede si derularea unor investitii proportionale in promovarea serviciilor si a produselor Barrier, in timp ce departamentul de marketing pune in aplicare strategia manageriala, folosind toate canalele de comunicare. De altfel, rezultatele acestei campanii integrate nu au intarziat sa apara, intrucat Barrier a devenit primul brand de tamplarie cu o ascensiune foarte rapida, conform unui studiu efectuat la scara nationala, de catre o echipa de specialisti in domeniu. Marca Barrier este gandita sa reprezinte bariera ce tine in afara casei/caminului toate lucrurile negative ce pot influenta calitatea vietii, oferind protectie termica, fonica, antiefractie si contra intemperiilor. ”Scutul” - element de baza in comunicarea Barrier scoate in evidenta cateva dintre beneficiile produselor Barrier”, a precizat Gabriel Miron, directorul de marketing al companiei. Informatii suplimentare, la www.barrier.ro
         
  
 
athena_370px
SISECAM
TELECOAUTOMATION
ghid_montaj
2020-video-C_
rehau
A aparut editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2021!
 

Autentificare

Conferinta EURO-Fereastra - 2019
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
hautau 2017
hospice doneaza
SIMONSWERK
 
Culisante cu ridicare SUKI
nhdp
dualsoft

Parteneri

trocal
VBH
ROTO
ALUPROF
URBAN
PC-500-2019
GHID de INSTALARE