Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 23 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - FEREASTRA ADF: Parteneriatele de afaceri au contribuit la consolidarea brandului
FEREASTRA ADF: Parteneriatele de afaceri au contribuit la consolidarea brandului
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 19 Nov 2015 18:59
Managerii producatorului de tamplarie din PVC ADF Prod au precizat ca principalul obiectiv pe care l-au urmarit in conturarea politicii de sustinere a marcii Fereastra ADF a fost reprezentat de impunerea unui standard de calitate in oferirea de solutii din gamele Premium si Exclusiv atat la nivelul proiectarii si executiei ferestrelor, cat si in planul montajului. “In relatia cu partenerii interni si externi am avut in vedere profesionalizarea acestora si impunerea acelorasi standarde de calitate si seriozitate ce guverneaza si activitatea proprie, ceea ce ne-a ajutat, ca in mentalul utilizatorului final sa se faca asocierea dintre Fereastra ADF si conceptele de profesionalism si calitate. Inaugurarea, in parteneriat cu colaboratorii strategici, a showroom-urilor Fereastra ADF a reprezentat in ultimii ani o alta abordare care a contribuit la cresterea sanatoasa si substantiala pe care am inregistrat-o. Pe termen scurt si mediu, vizam extinderea acestei actiuni atat la nivel national, cat si pe pietele externe. In ceea ce priveste istoricul marcii noastre, putem afirma ca logo-ul ADF a fost gandit sa reprezinte un element in continua miscare sau un dispozitiv fizico-chimic capabil sa functioneze efectuand lucru mecanic sau producand energie, fara sa primeasca energie din exterior. Triunghiurile reprezinta grafic deschiderile ferestrelor, iar din punct de vedere coloristic, evidentiaza soarele, aerul si apa. Suntem de parere ca orice constructie a unui brand implica resurse financiare si umane insemnate, insa rezultatele se ridica la nivelul asteptarilor. In cazul nostru, realitatea ne-a demonstrat ca am ales drumul corect si ne asigura ca viitorul va fi in aceeasi directie”, a declarat Florin Luca, director executiv al ADF Prod. Informatii suplimentare, la www.fereastra-adf.ro             
 
rehau
ABONARE REVISTE
SISECAM
TSV
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left