IZOTEC: Cresteri semnificative in vanzari, prin angajamentul fata de calitate |
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 14 Nov 2024 06:30 |
Izotec Group - unul dintre cei mai experimentati producatori de tamplarie termoizolanta din Romania - continua sa demonstreze ca succesul unei companii se bazeaza atat pe produsele pe care le ofera, cat si pe strategia de orientare spre client, respectiv pe alinierea la cele mai inalte standarde internationale de calitate. Investitiile in echipamente de procesare de inalta performanta, parteneriatele cu furnizori consacrati de materiale, strategia de eficientizare energetica si protectie climatica, certificarea solutiilor promovate la ift Rosenheim, sustinerea solutiilor profesionale de montaj pentru asigurarea unor caracteristici optime de exploatare - toate acestea au contribuit la consolidarea imaginii companiei si cresterea competitivitatii acesteia. In continuare, fondatorul societatii, Ciprian Chelariu, se refera la problematica actuala a pietei de profil si la strategia de dezvoltare ce va fi implementata in perioada urmatoare.
- Cum explicati evolutia Izotec, in conditiile in care multi producatori resimt stagnarea pietei?
- Piata a traversat o perioada de stagnare, dar noi am reusit sa ne diferentiem prin inovatie si prin capacitatea de a anticipa nevoile clientilor. Am mers pe o cale diferita, care a fost definita de pastrarea standardelor ridicate, realizarea de investitii in optimizarea operationala si oferirea unei experiente excelente pentru clienti si parteneri. Un exemplu concret este constituit de succesul ferestrelor Izo3+, care sunt dotate cu trei garnituri de etansare si ofera performante superioare. Prin Izo3+ si alte produse inovatoare, am reusit sa raspundem interesului tot mai mare pentru calitate si sustenabilitate. Cresterea de 10% a vanzarilor totale din ultimul an, datorate in mare parte acestui produs, chiar pe o piata stationara, reflecta acest lucru. Faptul ca furnizam solutii care aduc valoare adaugata reala ne-a permis sa ne consolidam competitivitatea si sa continuam sa crestem, in pofida conditiilor dificile. Totodata, angajamentul nostru fata de excelenta este vizibil in fiecare etapa a procesului - de la proiectare si productie, pana la relatiile cu clientii.
- Spuneti-ne mai multe despre modul in care reusiti sa mentineti acest nivel ridicat de calitate, avand in vedere presiunile economice.
- Calitatea nu este doar un obiectiv, ci o valoare fundamentala, care ne ghideaza in fiecare decizie pe care o luam. De aceea, nu facem compromisuri in ceea ce priveste materialele pe care le folosim. Un exemplu este feroneria Winkhaus, recunoscuta pentru durabilitatea si fiabilitatea sa. Dar calitatea nu se opreste doar la materiale: avem un sistem de control si verificare in fiecare etapa a productiei, pentru a ne asigura ca toate produsele noastre indeplinesc standardele pe care le promitem clientilor. Rigurozitatea si atentia la detalii ne permit sa promovam ferestre si usi de inalta performanta, iar faptul ca, in pofida presiunilor economice, reusim sa ne mentinem standardele si sa crestem vanzarile arata cat de mult apreciaza clientii consistenta in livrarea calitatii.
- Cum gestionati calitatea materialelor furnizate si, mai apoi, cum demonstrati clientilor ca produsele respecta standardele din acest punct de vedere?
- Mentinerea unei calitati constante este un aspect critic pentru noi si constituie nucleul tuturor operatiunilor. Cheia pentru a produce volume mari, fara sa facem compromisuri in privinta calitatii, este automatizarea si standardizarea proceselor de productie. Am implementat tehnologii care ne permit sa ajustam procesele in functie de specificatiile fiecarei comenzi, fara sa compromitem consistenta si calitatea finala a produselor. Controlul este o prioritate absoluta si aplicam verificari stricte, in fiecare etapa. Toate componentele trec printr-o evaluare atenta, iar acest lucru ne garanteaza ca produsele sunt durabile, performante si eficiente. In ceea ce priveste furnizorii, colaboram doar cu parteneri care indeplinesc standarde riguroase. Materialele pe care le utilizam sunt verificate la fiecare livrare. Alegerea unor astfel de furnizori ne asigura ca produsele noastre isi mentin calitatea, indiferent de volumul de productie. Pentru a demonstra acest lucru in fata clientilor, ne bazam pe certificarile internationale si pe testarile riguroase. De asemenea, feedback-ul clientilor este extrem de important. Faptul ca nu facem compromisuri, indiferent de volumul cererilor, este vizibil atat la produsele la Izotec, cat si in modul in care ne abordam colaborarile.
- Ce semnificatie are conceptul "Last Mile" si care sunt masurile implementate pentru a asigura satisfactia partenerilor de afaceri?
- Etapa "Last Mile" este, intr-adevar, esentiala pentru noi si reprezinta un aspect in care investim multa atentie si resurse. Nu este vorba doar despre livrarea produselor, ci despre intreaga experienta pe care o oferim clientilor, pana in momentul in care produsele ajung la destinatie. Am implementat masuri riguroase, pentru a ne asigura ca fiecare comanda este tratata cu maxima atentie. Echipa de customer service este instruita sa ofere un serviciu profesionist si respectuos, avand la baza protocoale clare, care garanteaza ca fiecare interactiune este conforma cu standardele noastre ridicate. Ne concentram pe evitarea problemelor, inainte ca acestea sa apara, si pe asigurarea unei experiente placute pentru fiecare client. Investitia in aceasta etapa nu doar ca ne permite sa oferim servicii de top, insa contribuie si la consolidarea relatiilor cu clientii si partenerii, cu cei care apreciaza un serviciu orientat spre client. Faptul ca reusim sa combinam calitatea produselor cu o experienta pozitiva, pana in ultima faza a procesului este, pentru noi, un indicator al angajamentului fata de excelenta.
- Ce planuri aveti pentru urmatorii ani si cum vedeti rolul parteneriatelor strategice in atingerea obiectivelor?
- La Izotec, etica de business si transparenta sunt elemente pe care le respectam cu strictete. Credem ca succesul pe termen lung nu se bazeaza doar pe calitatea produselor, ci si pe modul in care gestionam relatiile comerciale. In acest sens, ne angajam sa construim parteneriate bazate pe valori comune, precum calitate, sustenabilitate, corectitudine si respect. Avem un plan de dezvoltare pe termen mediu si lung, care vizeaza asigurarea unei cresteri continue si sustenabile. In urmatorii trei ani, ne propunem sa exploram noi oportunitati de colaborare cu furnizori si parteneri care impartasesc aceleasi valori si care pot contribui la realizarea obiectivelor strategice. Suntem pregatiti sa anticipam nevoile viitoare ale pietei, oferind solutii inovatoare si sustenabile. In esenta, colaborarile pornesc de la premisa construirii unor relatii de lunga durata, care sa reflecte valorile noastre fundamentale si sa contribuie la succesul comun.
- Ce mesaj doriti sa transmiteti partenerilor si clientilor despre viitorul Izotec Group si angajamentul companiei?
- Strategia Izotec se axeaza pe trei aspecte fundamentale: sustenabilitate, customer service de inalta calitate si inovatie tehnologica. Aceste valori sunt esentiale pentru noi si stau la baza tuturor parteneriatelor. Furnizorii care impartasesc aceste principii vor gasi in Izotec un partener ideal pentru colaborari de lunga durata, bazate pe respect reciproc si excelenta operationala. Cu o strategie de crestere bine definita, ne angajam sa oferim oportunitati pentru succes comun si sa contribuim la dezvoltarea unei industrii mai sustenabile si inovatoare. Suntem increzatori ca, printr-o abordare orientata spre excelenta si o viziune pe termen lung, ne vom consolida si mai mult pozitia si vom continua sa oferim solutii de inalta calitate, raspunzand nevoilor si asteptarilor clientilor. Izotec este deschis la colaborarea cu cei care doresc sa se asocieze cu un producator de top si avem convingerea ca, astfel, compania va ramane un reper de incredere in industrie.
|