Producatori de tamplarie
Publicat de Ovidiu Stefanescu
17 Sep 2018 06:52
|
Unul dintre cei mai de succes parteneri ai Lisec din Marea Britanie este compania System 3 Ltd, din Manchester, fondata in urma cu trei decenii si jumatate. De la momentul instalarii in 1999 si pana in prezent, sistemul robotizat de sigilare VFL-1D furnizat de grupul austriac a procesat patru milioane de unitati de geam termoizolant (IGU), iar in prezent managementul firmei ia in calcul inlocuirea sa cu un sistem modern. Daca in 1984, System 3 realiza vitraje duble pentru uz rezidential intr-o unitate cu o suprafata de 600 mp, la momentul actual fabrica are 257 de angajati, care activeaza in hale cu o arie totala de 13.000 mp, unde executa o mare varietate de panouri vitrate. Planurile de dezvoltare sunt ambitioase si reflecta decizia conducerii companiei de a aloca cea mai mare parte a veniturilor pentru modernizare. Practic, se doreste o dublare a capacitatilor actuale, cel mai probabil optandu-se tot pentru echipamente Lisec. De altfel, compania are o traditie in acest sens, la momentul infiintarii sale fiind prima care a investit intr-o instalatie automata de debitare. In scurt timp, la aceasta s-au adaugat treptat mai multe linii de productie a geamului termoizolant, care si-au dovedit pe deplin fiabilitatea si functioneaza perfect la aproape trei decenii de la achizitie. In ultimii doi ani, System 3 si-a reinnoit capacitatile de prelucrare a canturilor si in prezent planifica noi investitii. Conform celor mai recente declaratii ale echipei manageriale, se doreste completarea dotarilor cu linii performante de productie si masini de procesare, in acest demers Lisec urmand sa fie unul dintre principalii furnizori. Cel mai important aspect este acela ca principala sursa de finantare este reprezentata de profitul obtinut din activitatea curenta. Motivul pentru care Lisec ramane un partener de incredere este acela ca exceleaza in ceea ce priveste comunicarea, clarviziunea si calitatea serviciilor asigurate. Toate acestea asigura un avantaj competitiv net, cu atat mai mult cu cat peste 60% din oferta actuala a companiei se adreseaza unor proiecte comerciale, iar pe segmentul rezidential o pondere tot mai importanta o au produsele cu valoare adaugata mare, pe fondul obligativitatii instalarii unor pachete care sa includa sticla laminata la toate nivelurile acestor cladiri, incepand cu primul etaj.
|