NOU! A aparut revista Fereastra - editia ianuarie-februarie 2015 |
Producatori de tamplarie Publicat de AG&F 11 Feb 2015 17:25 |
A aparut editia ianuarie-februarie a revistei Fereastra, care cuprinde date si informatii referitoare la situatia actuala si perspectivele pietei nationale/internationale de tamplarie termoizolanta si fatade cortina, avand ca tema centrala analiza activitatii firmelor din bransa tamplariei din PVC, conturata inclusiv pe baza listelor cu 600 de producatori de ferestre/usi si 86 de companii implicate in extrudarea, importul sau distributia de profile din PVC. Astfel, perspectivele acestui segment de piata sunt reliefate intr-o maniera exhaustiva, inclusiv prin integrarea celor mai recente date referitoare la importurile de sisteme din PVC, respectiv la exportul de ansambluri din acest material. Analiza mai cuprinde si o serie de estimari, realizate pe baza unor informatii elaborate de Institutul National de Statstica sau provenite din alte surse, precum si pe baza anumitor aspecte ce ar putea deveni definitorii pentru domeniul specific, incepand din 2015. Pentru a intregi aceasta analiza, in 12 pagini ale revistei se expun, in mod exhaustiv, opiniile a 31 de furnizori importanti de sisteme si producatori de tamplarie din PVC sau elemente conexe (armaturi), care se refera atat la situatia actuala sau perspectivele afacerilor proprii, cat si la dinamica segmentelor de piata specifice. De asemenea, sunt prezentate subiecte cu privire la evolutia societatilor din domeniu, informatii despre cei mai semnificativi producatori de tamplarie si furnizori de sisteme, aspecte economice, tehnice si legislative, evenimente ce marcheaza piata europeana de tamplarie, cu implicatii asupra celei autohtone etc. In acelasi timp, se relateaza principalele noutati din domeniu, in cadrul rubricii de produse si tehnologii, care accentueaza efortul incununat de succes, in materie de cercetare si dezvoltare, depus de expertii unor societati ce stabilesc tendinte in domeniile lor de activitate, aspecte legate de activitatea marilor corporatii din bransa etc. Sumarul revistei – conceputa intr-o structura bilingva (romana si engleza) si integrata cu publicatia Agenda Constructiilor – abordeaza, printre altele, diverse teme de real interes. Astfel, la rubrica de analiza, problematica sectorului de tamplarie din PVC si al sistemelor din acelasi material se evidentiaza dintr-o perspectiva ampla, reflectata de situatia actuala a pietei, prin prisma datelor actualizate cu privire la cei mai importanti producatori si a importurilor de sisteme, respectiv a exportului de ansambluri de tamplarie. De asemenea, la aceeasi rubrica, ca noutate, sunt evidentiate cateva opinii despre aspecte generale sau particulare ale bransei, sub forma de editorial.
Companiile reprezentative indica problematica anului in curs
La sectiunea de opinii, situatia generala a pietei fabricantilor de ansambluri termoizolante, respectiv diversele aspecte legate de alte segmente specifice (usi de garaj, sisteme de umbrire, utilaje si altele) sunt conturate de manageri ai firmelor Bucovrad, Romserv Invest, Swing Trade, BDM Grup Invest, Elumatec si Pro Confort Windows. Rubrica de lideri cuprinde informatii exhaustive despre cele mai recente initiative ale Kale Kilit, Veka si Vitrarom, care, in ultimul timp, au reusit sa-si consolideze pozitia pe care o detin in randul furnizorilor de feronerie sau sisteme din PVC, respectiv pe piata tamplariei termoizolante. La rubrica de producatori si furnizori se evidentiaza, in patru pagini, modul in care dinamica intregului sector este influentata pozitiv de activitatile de export, in timp ce o serie de companii reprezentative indica principalele probleme survenite in 2014 si perspectivele anului in curs. Rubrica de eveniment include, pe de-o parte informatii exhaustive si ilustratii despre unul dintre principalele evenimente ale acestui an (BAU 2015, care a reunit peste 250.000 de experti din intreaga lume), respectiv despre modul in care grupul Schüco, reprezentat si in tara noastra prin intermediul societatii Alukönigstahl, a decis sa prezinte la actuala editie a targului bavarez noile produse si servicii, nu in ultimul rand fiind reliefat un seminar profesional, prin intermediul caruia furnizori de calibru (Klaes, Dr. Hahn, Urban C&O, Fereastra Suki si Reynaers) au interactionat direct cu peste 50 de specialisti ai firmelor autohtone de tamplarie. La sectiunea de produse si tehnologii, sunt reliefate in 5 pagini noutatile propuse de Cortizo, Rollotec, Isopalrom, Geze, Penosil, Teraplast, Selena si Abitare, care, prin cercetare-dezvoltare si inovatie, stabilesc noi standarde in domeniu. Rubrica de consultanta include articole despre cele mai recente cercetari ale IFT Rosenheim, puse in lumina de Ulrich Sieberath, directorul general al institutului german si Joachim Hessinger, directorul centrului de acustica. In fine, dar nu in ultimul rand, cele mai semnificative informatii cu privire la activitatea corporatiei Roto, ce a reusit sa consemneze performante deosebite intr-un mediu de afaceri ostil, respectiv la actiunile intreprinse de marile grupuri internationale din domeniu, insotite de o analiza pertinenta a pietei internationale, cu impact si pe plan autohton, sunt evidentiate pe larg la rubrica de corporatii. Pentru informatii suplimentare, click aici!
|