NOU! A aparut revista Fereastra - editia martie-aprilie 2015 |
Producatori de tamplarie Publicat de AG&F 13 Mar 2015 18:09 |
A aparut editia martie-aprilie a revistei Fereastra, care cuprinde date si informatii referitoare la situatia actuala si perspectivele pietei nationale/internationale de tamplarie termoizolanta si fatade cortina, avand ca tema centrala analiza activitatii firmelor din bransa tamplariei din aluminiu, conturata inclusiv pe baza unor date statistice referitoare la importul sau distributia de profile din acest metal usor. Astfel, perspectivele acestui segment de piata sunt reliefate intr-o maniera exhaustiva, inclusiv prin integrarea celor mai recente informatii referitoare la fabricanti si furnizori. Analiza mai cuprinde si o serie de estimari, realizate pe baza unor documente elaborate de Institutul National de Statistica sau provenite din alte surse, precum si a anumitor aspecte ce ar putea deveni definitorii pentru domeniul specific, incepand din 2015. Pentru a intregi aceasta analiza, in 12 pagini ale revistei se expun, in mod exhaustiv, opiniile a 28 de furnizori importanti de sisteme si producatori de tamplarie din aluminiu sau pereti cortina, luminatoare, constructii speciale etc., care se refera atat la situatia actuala sau perspectivele afacerilor proprii, cat si la dinamica segmentelor de piata specifice. Ca noutate, se distinge rubrica marcilor de incredere – Reliable Brands – unde, pe de-o parte, se disting unele dintre cele mai cunoscute branduri din domeniu, iar pe de alta parte se descrie modul in care crearea, conturarea si promovarea unei marci de tamplarie contribuie la castigarea increderii beneficiarilor, la comunicarea adecvata a valorilor firmei etc. De asemenea, sunt prezentate subiecte cu privire la evolutia societatilor din domeniu, informatii despre cei mai semnificativi producatori de tamplarie si furnizori de sisteme, aspecte economice, tehnice si legislative etc. In acelasi timp, se relateaza principalele noutati din domeniu, in cadrul rubricii de produse si tehnologii, care accentueaza efortul incununat de succes, in materie de cercetare si dezvoltare, depus de expertii unor societati ce stabilesc tendinte in domeniile lor de activitate, aspecte legate de activitatea marilor corporatii din bransa si altele. Sumarul revistei – conceputa intr-o structura bilingva (romana si engleza) si integrata cu publicatia Agenda Constructiilor – abordeaza, printre altele, diverse teme de real interes. Astfel, la sectiunea Reliable Brands sunt cuprinse informatii exhaustive cu privire la cele mai cunoscute marci de tamplarie si sisteme promovate in tara noastra si in strainatate, acestea reprezentand, printre altele, un element esential si indispensabil in procesul de comunicare.
Diverse masuri ce sustin afacerile firmelor din bransa, reliefate in revista
In cadrul rubricii de analiza, problematica sectorului de tamplarie din aluminiu si al sistemelor din acelasi material se evidentiaza dintr-o perspectiva ampla, reflectata de situatia actuala a pietei, prin prisma datelor actualizate cu privire la cei mai importanti producatori si a importurilor de sisteme. De asemenea, la aceeasi sectiune, sunt evidentiate cateva opinii despre aspecte generale sau particulare ale bransei in ansamblul sau, sub forma de editorial, cu privire la organizare si control, ca adevarate cai pentru redesare, respectiv la felul in care producatorii romani acceseaza cu succes pietele externe. La sectiunea de opinii, situatia generala a diverselor segmente specifice (furnizori de feronerie, geam termoizolant, sisteme de umbrire si altele) sunt conturate de manageri ai firmelor Securidev, Ro Grup Glass si SKS Stakusit. Rubrica de lideri cuprinde informatii exhaustive despre cele mai recente initiative ale societatilor Casa Noastra, ADF Prod si Etem, care, in ultimul timp, au reusit sa-si consolideze pozitia pe care o detin in randul producatorilor de tamplarie termoizolanta, respectiv pe piata furnizorilor de sisteme din aluminiu. La rubrica de producatori si furnizori se evidentiaza, in cinci pagini, modul in care dinamica intregului sector este influentata de diverse masuri ce sustin afacerile firmelor din bransa, in timp ce o serie de companii reprezentative indica principalele probleme survenite in 2014 si perspectivele anului in curs. La sectiunea de produse si tehnologii, sunt reliefate in opt pagini noutatile propuse de Vitrarom, Urban, New House Design Project, Window & Façade Technologies, Bau Handler, Soudal, VBH, Roto, Somfy si Klaes, care, prin cercetare-dezvoltare si inovatie, stabilesc noi standarde in domeniu. Rubrica de consultanta include articole despre cele mai recente cercetari ale IFT Rosenheim, puse in lumina de Norbert Sack, seful departamentului de cercetare-dezvoltare al institutului german, Torsten Voigt, coordonatorul diviziei de servicii electronice si Marc Silverberg, presedinte al Technoform North America. In fine, dar nu in ultimul rand, cele mai semnificative informatii cu privire la actiunile intreprinse de marile grupuri internationale din domeniu, insotite de o analiza pertinenta a pietei internationale, cu impact si pe plan autohton (mai ales ca problemele structurale din 2014 par a continua si in acest an), sunt evidentiate pe larg la rubrica de corporatii. Pentru informatii suplimentare, click aici!
|