A aparut noua varianta a listei de firme care contine 101 companii specializate in productia si furnizarea de geam termoizolant pentru executia de tamplarie, panouri vitrate destinate fatadelor cortina etc. Veniturile societatilor in anul 2015 au crescut cu 23% fata de 2014, cand acestea au inregistrat o cifra de afaceri totala de 140 milioane de euro. Majorarea survine, insa, dupa diverse fluctuatii in primii ani de recesiune (+8% atat in 2014, cat si in 2013, apoi -2% in 2012, +5% in 2011, -1% in 2010 si -22% in 2009, pana la 119 milioane de euro), pornind de la nivelul de 152 milioane de euro din 2008, astfel incat - spre deosebire de alte segmente ale pietei de ferestre si fatade - companiile din bransa au reusit sa recupereze in totalitate pierderile din perioada crizei economice. In acest sens, dupa ce s-a ajuns la o oarecare echivalenta a veniturilor consemnate in 2014, in raport cu pragul referential, societatile respective s-au remarcat in 2015 printr-un salt de +13,45% al incasarilor, comparate cu cele din 2008. Trebuie precizat faptul ca nivelul total al cifrei de afaceri a firmelor analizate include si veniturile obtinute ca urmare a derularii altor activitati specifice, unii producatori fiind implicati pe diverse alte segmente ale pietei, cum ar fi, de exemplu, fabricarea de tamplarie din PVC sau aluminiu, prelucrarea sticlei pentru aplicatii din alte industrii, livrarea de usi/ferestre din lemn, furnizarea unor diverse materiale de constructii sau accesorii etc. Din totalul celor 101 companii, circa 14,85% reprezinta firme ce au sediul social in Bucuresti-Ilfov, respectiv un numar de 15 agenti economici. Acestia au obtinut in 2015 o cifra de afaceri de 36 milioane de euro - ceea ce reprezinta 21,01% din veniturile insumate ale celor 101 societati, respectiv 172 milioane de euro (in crestere cu +22% fata de anul anterior, cand au realizat 30 de milioane de euro, in scadere cu -1%, adica aproape 21,25% din volumul total consemnat de companiile analizate, care au cumulat 140 de milioane de euro). Diminuarea din 2009 a veniturilor consemnate de firmele din Capitala si judetul limitrof (-4%, la 31 de milioane de euro) a fost, insa, mai putin accentuata decat cea evidentiata pe plan national, desi se remarca, in acel moment, o depreciere usoara a numarului de contracte si comenzi si in regiunea respectiva, daca se are in vedere nivelul de referinta din 2008, respectiv 32 milioane de euro. Datele raportate in al doilea an de recesiune arata ca societatile din Bucuresti-Ilfov au consemnat o situatie complet diferita fata de celelalte firme din bransa, inregistrand o scadere diametral opusa cu situatia de relativa stabilizare a pietei (-11%, pana la 28 milioane de euro, avand o pondere de 23,6% din cele 117 milioane de euro consemnate in momentul respectiv), in raport cu veniturile din 2009. La nivelul lui 2011, companiile din Capitala si judetul limitrof au raportat o cifra de afaceri de 28 milioane de euro (sau 22,34% din incasarile tuturor firmelor analizate), reprezentand o stagnare (0%), de altfel singura din intervalul 2008-2015. Apoi, in anii 2012 si 2013, producatorii de vitraje termoizolante din Bucuresti-Ilfov au raportat rulaje insumate de 25 milioane de euro (-8%, adica minimul valoric al intregii perioade), respectiv 30 de milioane de euro (+19%). Astfel, pentru firmele specializate din regiune, 2013 a reprezentat momentul constituirii unui prag-suport, urmat de stabilizarea din 2014 si de cresterea din 2015 (reflectand un salt de +12% comparativ cu 2008). In perspectiva incheierii de parteneriate pentru efectuarea de livrari de materiale, tehnologii si servicii specifice, aveti posibilitatea sa consultati lista firmelor, care include informatii cu privire la: denumirea companiilor; codul unic de inregistrare (inclusiv datele consemnate la Registrul Comertului); date de contact ale societatilor (localitate, judet, adresa, cod postal, numar de telefon/fax, adresa de e-mail, website, numele persoanei care detine o functie de decizie si altele). De asemenea, documentul cuprinde date care pot fi utilizate la elaborarea unor strategii de afaceri cu privire la concurenta, la situatia actuala si perspectivele bransei fabricantilor de geam termoizolant, dintre care se disting urmatoarele categorii: vanzarile realizate in anii 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 si 2015 (exprimate in moneda nationala si in cea europeana), cota de crestere sau scadere a livrarilor, domeniile principale si secundare de activitate, cota productiei de geam, a prelucrarii sticlei, a diverselor altor operatiuni etc. Pentru mai multe informatii,
click aici!