Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 30 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - NOU! Modificari structurale pentru 900 de producatori de tamplarie
NOU! Modificari structurale pentru 900 de producatori de tamplarie
Producatori de tamplarie Publicat de AG&F 06 Iul 2015 18:53
Lista de firme - actualizata cu datele financiare aferente anului 2014, ce indica o situatie atipica fata de cea a pietei de constructii, in general - contine 909 companii specializate in productia de tamplarie termoizolanta, precum si 59 de firme implicate in montaj, respectiv 100 de fabricanti de vitraje, ceea ce inseamna ca, fata de documentul precedent elaborat de departamentul de analiza al revistei Fereastra, au intervenit modificari semnificative in structura sectorului national de ferestre. Practic, reprezentantii a circa 105 societati incluse in lista anterioara au intrat in insolventa, au parcurs proceduri de dizolvare cu lichidare (radiere) ori au dat faliment sau, cum este cazul a 27 de agenti economici, au renuntat la activitatile de productie ori de montaj, indreptandu-se spre alte segmente de piata, mai profitabile. Totusi, consultand datele agregate de Oficiul National al Registrului Comertului, rezulta ca,  in contextul in care numarul de firme de constructii nou-infiintate in ultimele 12 luni s-a plasat la 7.584 de societati, o parte dintre acestea ar putea fi companii din sectorul de ferestre. Analizand veniturile societatilor respondente, implicate in productie, in anul 2014 s-a remarcat o crestere cu +5%, fata de 2013, cand acestea au inregistrat o scadere de -3% a cifrei de afaceri totale. Aceasta fluctuatie survine dupa un regres usor in 2012 (-2%), respectiv dupa o crestere semnificativa in 2011 (+16%), insa in primul an de recesiune s-a constatat o scadere mai pronuntata (-27%), de la nivelul referential din 2008, iar in 2010 trendul descendent a continuat (-1%), in acel moment veniturile firmelor respective plasandu-se la pragul minim al perioadei analizate. In acest context - spre deosebire de alte segmente ale pietei de ferestre si fatade - companiile din bransa nu au reusit sa recupereze pierderile din perioada crizei economice, existand inca un decalaj de -16,86%, rezultat prin compararea cifrei de afaceri din 2014 cu pragul de referinta din 2008, ce trebuie recuperat pentru echivalarea incasarilor. Trebuie precizat faptul ca nivelul total al cifrei de afaceri a firmelor analizate include si veniturile obtinute ca urmare a derularii altor activitati specifice, unii producatori fiind implicati in diverse alte sectoare din domeniul constructiilor, cum ar fi, de exemplu, furnizarea de mobilier, elemente vitrate si panouri solare, executia de hale pe structura metalica, a unor lucrari de antreprenoriat, distributia de profile, paneluri pentru usi,  accesorii, usi de garaj, instalatii termice, peleti etc. In ceea ce-i priveste pe montatori, cifra de afaceri a celor 59 de companii s-a micsorat, anul trecut, cu 14%, iar in 2013 a fost constatata o crestere de 3%. Totodata, nivelul raportat in primul an de recesiune este cu 10% mai redus in comparatie cu 2008 si, spre deosebire de fabricantii de tamplarie, montatorii au consemnat in 2010 un salt de 10% al incasarilor si inca o crestere in 2011, evaluata la +37%. Totusi, dupa aceste fluctuatii, pentru a-si echivala veniturile, montatorii de tamplarie termoizolanta ar mai trebui sa recupereze o cota importanta, deoarece incasarile din 2014, comparate cu nivelul din 2008, indica o diminuare de -21,76%. In perspectiva incheierii de parteneriate pentru efectuarea de livrari de materiale, tehnologii si servicii specifice, aveti posibilitatea sa consultati lista firmelor, care include informatii cu privire la: denumirea companiilor; codul unic de inregistrare (inclusiv datele consemnate la Registrul Comertului); date de contact ale societatilor (localitate, judet, adresa, cod postal, numar de telefon/fax, adresa de e-mail, website, numele persoanei care detine o functie de decizie etc.). De asemenea, documentul cuprinde date care pot fi utilizate la elaborarea unor strategii de afaceri cu privire la concurenta, la situatia actuala si perspectivele bransei producatorilor de tamplarie termoizolanta, dintre care se disting urmatoarele categorii: numarul de angajati si vanzarile realizate in anii 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 si 2014 (exprimate in moneda nationala si in euro), cota de crestere sau scadere a livrarilor, domeniul efectiv de activitate (tamplarie din PVC, tamplarie din aluminiu si pereti cortina, tamplarie din lemn stratificat, altele), sistemele de profile si de feronerie (marci) utilizate in procesul de fabricatie, furnizorii de geam termoizolant, operatiunile de export si diverse alte informatii suplimentare. Pentru mai multe detalii, click aici!
 
TSV
ABONARE REVISTE
rehau
SISECAM
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left