Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 26 Iunie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - PLAST TECHNIK: Marca trebuie sa inspire incredere, stabilitate si continuitate
PLAST TECHNIK: Marca trebuie sa inspire incredere, stabilitate si continuitate
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 26 Iun 2025 06:00
Florin Tataru, director general, Plast Technik, a afirmat ca "in viziunea noastra, conturarea unei marci proprii va fi definitorie in perioada urmatoare, avand in vedere faptul ca suntem o companie care doreste sa se evidentieze intr-un mediu concurential atat de dur, cum este cel existent in aceasta perioada pe care o parcurgem. Chiar in acest moment firma noastra a demarat, impreuna cu specialisti externi, un proces de redefinire a conceptului de marca proprie. Dorim ca aceasta actiune sa exprime in piata valorile pe care a fost construit brandul Plast Technik - unitate a grupului, calitate a produsului si orientare spre client. Consideram ca, in mod cert, existenta unor furnizori cu un nivel de calitate ridicat al materiei prime este premisa necesara asigurarii calitatii produsului finit. Cu toate acestea, este imperios necesar sa transmiti pietei cat de importanta este calitatea producatorului de ferestre in realizarea unui produs finit conform, la standardele actuale. Aceasta calitate a producatorului se regaseste in dotarea cu echipamente performante si moderne, dar mai ales in experienta si know-how-ul companiei. Avand in vedere ca in domeniul nostru exista precedent din acest punct de vedere, credem ca lansarea sau imbunatatirea unei marci proprii nu poate duce decat la o crestere a increderii clientilor in produsele noastre. Pentru a avea un impact asupra pietei, marca trebuie sa inspire incredere, stabilitate si continuitate. Probabil in viitor un procent tot mai mare al vanzarilor va veni datorita unor relatii comerciale construite in baza unor principii de parteneriat de medie sau lunga durata, iar constructia acestor parteneriate se bazeaza pe existenta unui brand puternic si sanatos. In ceea ce priveste evolutia financiara a companiei, in anul 2024 am inregistrat o scadere a cifrei de afaceri pe fondul contractiei atat a pietei locale, cat si a celor europene pe care suntem activi. In opinia noastra, perioada pe care o traversam, cu schimbarile aparute in comertul international, precum si cu conflictul care se desfasoara atat de aproape de noi, nu este foarte predictibila. Asteptam, asadar, cu interes si speranta atat incheierea conflictului, cat si limpezirea si asezarea pietelor europene".
 
 
RT 2025
rehau
TSV
Aluplast
REYNAERS
Editia
MAI 2025!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
 
simonswerk left
hospice doneaza

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu