Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 23 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - ADF PROD: Firma are in derulare un proiect de relocare a activitatii
ADF PROD: Firma are in derulare un proiect de relocare a activitatii
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 24 Mai 2011 12:41
 
Forin Luca (34 de ani)
Functia/Firma: director executiv al ADF Prod;
Experienta profesionala: 13 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
 
Compania ADF Prod, din Piatra Neamt, a fost infiintata in anul 1994 ca o afacere de familie, extinzandu-si, treptat, aria de actiune la nivel national, printr-o retea proprie de dealeri, livrari directe si promovare intensa prin intermediul showroom-ului din Piatra Neamt. Totodata deruleaza operatiuni de export, in tari precum Franta, Italia, Belgia si Austria. Pe plan intern, cele mai multe livrari se efectueaza in zona Moldovei, iar cota operatiunilor de export a inceput sa sporeasca semnificativ in ultimul timp. Toti partenerii firmei beneficiaza de o gama complexa de servicii, precum consiliere, montaj, service, garantie si post-garantie. Mai multe detalii referitoare la evolutia activitatii sunt oferite, in continuare, de directorul executiv al ADF Prod, Florin Luca.
 
Cum caracterizati activitatile de productie care se deruleaza in cadrul companiei?
Structura productiei noastre este urmatoarea: ferestre (in proportie de 60%), usi (30%) si rulouri, obloane si porti de garaj (10%). Incepand din 2009 ferestrele sunt certificate cu marcajul CE. Capacitatea de fabricatie se situeaza intre 200 unitati/zi si 500 unitati/zi, in procesul de executie fiind utilizata o linie complet automata, care include echipamente marcile Urban, Murat, Lisec si CSM. Anul acesta am finalizat un proiect de investitii demarat in 2009 si realizat cu fonduri europene, care a constat in achizitia de utilaje performante si a necesitat alocarea de fonduri in valoare de 0,3 milioane de euro. De asemenea, in perioada de recesiune, am reusit sa ne consolidam relatiile de afaceri cu furnizorii nostri si sa ne pastram - si uneori chiar sa extindem - echipa de specialisti, avand in vedere ca piata fortei de munca se afla, in acest moment, la cel mai inalt nivel din ultimii ani. Totodata, ne-am preocupat permanent sa asiguram un raport corect calitate-pret, mai ales ca beneficiarii sunt foarte bine informati.
 
Care sunt obiectivele stabilite pentru intervalul imediat urmator?
Pe termen scurt, intentionam sa accesam si alte fonduri structurale pentru dezvoltarea afacerii, respectiv pentru relocarea partiala sau totala a activitatii intr-un nou spatiu pe care l-am achizitionat deja in Piatra Neamt, cu o suprafata de 4.500 mp. De asemenea, pentru anul in curs, avem in vedere o majorare de 20% a cifrei de afaceri, in conditiile in care si in 2010 – un an dificil pentru derularea activitatii din punct de vedere economic – am consemnat o crestere de 15% in raport cu incasarile de aproximativ 3 milioane de euro din 2009.
 
Indicati principalele caracteristici ale pietei specifice.
In domeniul in care activam am remarcat, in ultima perioada, aparitia unor fenomene, precum: contractarea pietei interne (scaderea din 2010 a fost mai ponderata, totusi, decat cea din 2009), dificultatea de accesare a lucrarilor specifice (se solicita preturi foarte mici si termene de plata mari, uneori chiar incerte, cu precadere in cazul obiectivelor de interes public), trendul descendent pe care s-a inscris pretul ansamblurilor termoizolante, in pofida majorarii cotatiilor la materiile prime, scaderea semnificativa a segmentului constructiilor, blocarea creditarii, influenta factorilor de decizie politico-economici, solicitarile preponderente ale clientilor finali pentru produse cu tarife mici si grad inalt de calitate (impunand ca argument situatia economica dificila generalizata), concurenta tot mai acerba dintre producatori si neaplicarea marcajului CE. Dinamica societatilor care activeaza in bransa a fost mult mai buna la inceputul acestui an, ceea ce ne determina sa speram in mentinerea livrarilor la nivelul din 2010 sau chiar in atingerea unei cresteri de 10%, care ar putea fi determinata in mod sigur si de reluarea trendului ascendent in domeniul constructiilor.
 
 
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left