BIT WINDOORS: Premise optime pentru evolutia cererii de usi speciale |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 12 Mar 2013 13:17 |
Planul de afaceri ce urmeaza sa se aplice anul acesta in cadrul companiei BIT Windoors, specializata cu precadere in promovarea de usi rotative (cu o pondere de 34% din incasari), glisante (24%), sectionale (5%), automatizari si feronerie (7%), precum si in asigurarea de service/motaj (21%), urmeaza sa aplice anul acesta o strategie de afaceri axata pe extinderea echipei de vanzari, mentinerea preturilor la produsele comercializate si serviciile prestate, promovarea mai buna a marcii proprii WinDoors si sporirea eforturilor pentru crestereavanzarilor din activitatile de service si post-vanzare, inclusiv pentru produse instalate de alte firme, prin imbunatatirea ofertei de abonamente.
Ovidiu Matei, director comercial al BIT Windoors: “Avem, de asemenea, in vedere sa intensificam comercializarea rulourilor si grilajelor (categorii de produse lansate in 2012) si a sistemelor de acces controlat sau/si cu plata in parcarile auto, pentru care oferim modelul WinPark LPR, pe care il personalizam in functie de cerintele individuale ale proiectului. Ne vom mentine eforturile pentru promovarea sortimentelor traditionale, respectiv usile rotative, automate glisante, industriale si turnichetii. In 2012, modelele rotative si turnichetii, marca Boon Edam, au fost cel mai bine comercializate sortimente din oferta, insa pe fondul scaderii cererii, am consemnat un regres de aproape 20% al cifrei de afaceri pana la nivelul de 4 milioane de lei. Pentru 2013, ne-am propus stabilizarea incasarilorsi atingerea nivelului consemnat in 2011. Cele mai mari dificultati sunt reprezentate de scaderea bugetelor clientilor si deachizitia preponderenta de produse economice, ca urmare a gradului redus de informare si aconcurentei crescute. Dintre aspectele pozitive, care preconizam ca vor caracteriza piatasi in 2013, am putea indica: sporirea considerabila a cererii la nivel national pe segmentul hotelier de lux, expansiunea/modernizarea catorvalanturi de magazine de retail, demararea lucrarilor la catevamall-uri (unde ne aflam printre furnizorii selectionati) si modernizarea spitalelor pentru care oferim usi speciale”.
|