Producatori de tamplarie
Publicat de Camelia Pantel
24 Iun 2011 16:24
|
Compania Prodservcom, din Cristuru Secuiesc (judetul Harghita), a adoptat in primele luni ale anului in curs o strategie de afaceri care a presupus extinderea gamei sortimentale si aplicarea unei scaderi a preturilor de comercializare pentru produsele promovate. „Structura activitatii noastre cuprinde vanzarea de rulouri din aluminiu (cota acestora la venituri este de 40% din total) - marcile Heroal (Germania) si Gaviota (Spania), executia de tamplarie PVC cu profile Salamander (30%), comercializarea de plase de protectie impotriva insectelor (15%) si usi de garaj. Modelele noi pe care le-am inclus in oferta sunt reprezentate de rulouri din categoria «low-cost», intrucat am remarcat o crestere a solicitarilor pentru produse cu o calitate corespunzatoare, furnizate la un pret redus, aceasta gama fiind, de altfel, cel mai bine comercializata. De asemenea, indeplinim preponderent comenzi din Capitala, unde avem si un magazin de prezentare. Pentru distributie, dispunem de o retea formata din 40 de colaboratori. Cele mai importante probleme pe care le-am remarcat la nivelul pietei sunt reprezentate de dificultatile pe care le intampina companiile de profil (multe aflate in procedura de faliment), recuperarea dificila a creantelor si confruntarea cu efectele negative ale crizei sectorului de constructii. Pe acest fond, in 2010 am consemnat o scadere a cifrei de afaceri de aproximativ 17%, iar in primele sase luni din 2011, de 15%. Vizam o recuperare rapida a pierderilor, ultimele luni ale anului fiind caracterizate, de obicei, de cereri mai mari decat in celelalte perioade, ceea ce ne determina sa preconizam o usoara stabilizare a incasarilor”, a declarat Molnar Istvan, director general al Prodservcom. Informatii suplimentare, la www.prodservcom.ro
|