Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 16 August 2018
GHID de INSTALARE
Home - Stiri - Punct de vedere - ADRESAREA catre utilizatorul final, o solutie?
ADRESAREA catre utilizatorul final, o solutie?
Punct de vedere Publicat de Ovidiu Stefanescu 19 Feb 2016 09:40
Tot mai des in ultimii ani sunt vizibile in spatiul public adresari prin intermediul mijloacelor de comunicare in masa, ce fac parte din campanii de comunicare a unor firme specializate in productia de bunuri intermediare. Folosind un termen din snooker, este, de fapt o lovitura cu matinela, insa, in acest caz este nevoie de virtuozitate pentru a obtine rezultatul scontat. Pe scurt, strategia respectiva ar presupune, de fapt, o educare-influentare a consumatorului final, care sa impuna, intr-un fel sau altul, firmei de tamplarie utilizarea unui anumit tip de repere cu o oarecare notorietate in spatiul public sau care sa se orienteze catre un producator ce foloseste deja acest material. Calculul este discutabil, din cel putin doua motive.
Primul ar fi ca achizitorul de „termopane albe” (scuze pentru terminologie) isi formeaza decizia de achizitie preponderent in functie de pret, abordare pe care o sustine chiar vanzatorul, din comoditate sau din dorinta de a incheia repede tranzactia. 
Al doilea motiv este ca prin orientarea B2C se ignora comunicarea catre mediul de afaceri, pentru care nu mai exista timp si resurse.
Un asemenea comportament este de inteles pana la un anumit punct, avand in vedere esecul politicilor anterioare de marketing care vizau, cum era si normal, „antrenarea” partenerilor, oferta unor servicii competitive, asistenta in domeniul marketingului, promovarea unor sisteme usor de prelucrat, cu un design inovator etc. Toate acestea au dat gres fie din cauze obiective (o lipsa de persuasiune din partea emitatorilor de mesaj sau incapacitatea manageriala a receptorilor de a intelege importanta unor asemenea demersuri etc.), fie subiective.
Asta nu justifica in niciun fel insa abandonarea canalului de adresare normal si evadarea intr-un spatiu cu sanse scazute de feedback. Solutia rationala ar fi perseverarea in aplicarea unor politici clar conturate de tip B2B, care sa fie corect folosite de parteneri si carora sa le ramana sarcina de adresare catre o piata inca imatura, dar cu un potential ridicat de crestere.
In alte parti ale lumii un client final nu stie si nici nu-l intereseaza din ce materiale este executata tamplaria achizitionata, atat timp cat aceasta isi indeplineste cu succes functiile de termo – fonoizolare, securitate etc. Poate ca aici ar mai fi de lucrat, insa asta nu se refera neaparat la promovarea unor marci, ci, eventual, la folosirea resurselor disponibile pentru campanii extinse cu un puternic mesaj tehnic, prin care sa se explice utilizatorilor privati sau institutionali care sunt caracteristicile pe care trebuie sa le aiba o fereastra moderna.
 
13201 de articole in baza de date
GLASTEC

Autentificare

Revista Fereastra editia nr. 136 (August 2018)
GHID de INSTALARE
hautau 2017
hospice 2%
Conferinta EURO-Fereastra - 2019
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2017-2018 & Perspective 2019-2023
SIMONSWERK
29-01 sep 2018 HOLZ & BAU Klagenfurt, AT
12-16 sep 2018 BIFE-SIM - Targ de mob... Bucuresti, RO
18-20 sep 2018 IEAS Bucuresti, RO
19-22 sep 2018 Congres National de Dr... Iasi, RO
24-28 sep 2018 CERSAIE Bologna, IT
25-28 sep 2018 SECURITY ESSEN Essen, DE
26-28 sep 2018 GREEN LOGISTICA FORUM ... Bucuresti, RO
28-30 sep 2018 TNI - Targul National ... Bucuresti, RO
09-11 oct 2018 ALUMINIUM 2018 Düsseldorf, GE
10-13 oct 2018 TIB 2018 Bucuresti, RO
16-18 oct 2018 CHILLVENTA - Targul in... Nürnberg, DE
17-20 oct 2018 SAIE - Exhibition of w... Bologna, IT
18-20 oct 2018 ROMANIAN SECURITY FAIR Bucuresti, RO
23-26 oct 2018 GLASSTEC - Prelucrare... Düsseldorf, DE
25 oct 2018 7th Annual EuropaPrope... Warszawa, PL
31-04 nov 2018 INDAGRA - Targ interna... Bucuresti, RO
06-08 nov 2018 COMPOSITES EUROPE 2017 Stuttgart, GE
13-16 nov 2018 CONSTRUTEC - Targ inte... Madrid, ES
13-16 nov 2018 VETECO - Expozitie de ... Madrid, ES
20-23 nov 2018 EQUIP BAIE - Expozitie... Paris, FR
29-30 nov 2018 RENEXPO® HYDRO Salzburg, AT
05-06 dec 2018 ARCHITECT@WORK - STUTT... Stuttgart, DE
07-08 dec 2018 ARCHITECT@WORK - BERLI... Berlin, DE
14-19 ian 2019 BAU München - Targ in... München, DE
11-15 mar 2019 ISH - Targ de material... Frankfurt, DE
13-16 mar 2019 MADE EXPO Milan, IT
14-17 mar 2019 CONSTRUCT-AMBIENT EXPO... Bucuresti, RO
08-14 apr 2019 BAUMA Munchen, DE
14 mai 2019 EURO-FEREASTRA - Confe... Bucuresti, RO
14 mai 2019 EURO-CONSTRUCTII: Conf... Bucuresti, RO
15-17 mai 2019 INTERSOLAR München, DE
21-24 mai 2019 INTERZUM - Furniture p... Koln, DE
26-29 mai 2019 CLIMA 2019 - Scientifi... Bucuresti, RO
27-29 iun 2019 TAMPERE - The Glass Pe... Tampere, FI
21-22 sep 2019 PHI - 23'st Internatio... Gaobeidian, CN
01-04 oct 2019 VITRUM Milano, IT
04-08 nov 2019 BATIMAT Paris, FR