Actualitatea interna
Publicat de Ovidiu Stefanescu
14 Feb 2019 06:34
|
In acest an, grupul german cu sediul central in Sendenhorst aniverseaza jubileul, ce marcheaza un moment deosebit in istoria liderului mondial al pietei de profile din PVC destinate fabricatiei de tamplarie termoizolanta. Totul a inceput in 1969, de la mica firma Vekaplast cu 8 angajati si o cifra de afaceri de 1,7 milioane marci germane, care a fost preluata de Heinrich Laumann, in prezent compania colaborand cu mai mult de 2.000 de companii producatoare la nivel mondial. Concernul este reprezentat pe patru continente si, in 2018, a raportat vanzari de 1,1 miliarde euro, generate de o echipa formata din aproximativ 6.000 de angajati. CEO-ul Veka, Andreas Hartleif, a sublinat ca in anul precedent au fost realizate investitii de circa 90 milioane de euro, care au vizat in principal infrastructura si dezvoltarea grupului, obiectivul major declarat fiind acela de a „modela in mod activ si inovator viitorul”. In perioada urmatoare, accentul va fi pus in continuare pe respectarea celor mai inalte standarde de calitate, in acest sens decizia de a promova exclusiv profile din clasa A (conform definitiei date in standardul EN 12608) reflectand fidel aceasta orientare strategica. In plus, noile directii de dezvoltare, cum ar fi tehnologiile de finisare a suprafetelor, solutiile dedicate caselor inteligente sau serviciile digitale, completeaza aceasta abordare. De altfel, noua societate fondata in luna octombrie a anului precedent - DigitalBuildingSolutions - constituie o componenta vitala din acest punct de vedere. „La 50 de ani de la infiintarea sa, compania a atins o dimensiune care o transforma intr-o veritabila forta creativa a pietei internationale de profil. Acest avantaj ne permite sa abordam cu mai multa incredere provocarile viitorului”, a mai aratat Andreas Hartleif.
|