ABITARE semnaleaza modificarile survenite in standardul EN 1279 |
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 18 Mai 2018 06:05 |
Compania brasoveana Abitare CG s-a evidentiat in ultimele aproape doua decenii pe piata profesionala a materialelor si a utilajelor destinate atat productiei geamului termoizolant, cat si procesarii sticlei. Beneficiind de parteneriate solide cu furnizori celebri pe plan mondial, pe care i-a promovat cu asiduitate intr-un areal competitiv in care calitatea si performanta nu au fost intotdeauna in prim-planul atentiei companiilor, Abitare a reusit sa-si consolideze un renume binemeritat de sursa constanta a unor solutii de inalta calitate. In mod paradoxal, strategia respectiva a asigurat succesul comercial al firmei, permitand dezvoltarea acesteia si consolidarea permanenta a portofoliului de produse, adresate unui numar de peste 500 de clienti ce activeaza la nivel national. In continuare, Leonard Ducaru, director de vanzari al companiei se refera la elemente esentiale care tin de evolutia pietei.
- Cum caracterizati cererea pe piata din Romania pe cele doua segmente principale de activitate?
- Din punct de vedere al vanzarii de utilaje, cererea este semnificativa, iar „setea” de investitii este mare, aceasta fiind alimentata, in buna masura, de demararea unui numar mare de proiecte dispunand de finantare europeana. O alta sursa reala de crestere este data de producatorii mai curajosi, care au hotarat in acest an sa-si imbunatateasca, sporeasca sau diversifice capacitatile de fabricatie, apeland la fonduri proprii. In ceea ce priveste productia de geam termoizolant si industria de prelucrare a sticlei, aceasta isi pastreaza ritmul de crestere cu care ne-a obisnuit in ultimii cativa ani. De aici rezulta, in mod implicit, o crestere a consumului de materii prime, sigilanti si accesorii. - Cum decurg parteneriatele cu furnizorii si clientii? Intampinati dificultati pe aceste relatii?
- „Dificultatile” in raporturile de afaceri cu furnizorii si cu clientii, in acelasi timp, sunt generate, in principal, de cresterile de pret ale produselor, care, la randul lor, sunt motivate mai ales de sporirea costurilor cu materiile prime. Aceste majorari sunt, in continuare, greu de acceptat de majoritatea producatorilor din Romania, care se orienteaza spre solutii cat mai ieftine, in detrimentul calitatii produsului finit. Din aceasta cauza, efortul echipelor noastre de vanzari este indreptat spre informarea corecta si completa a clientilor in legatura cu importanta performantelor tehnice ale materialelor folosite in procesul de fabricatie. - Care sunt principalele elementele ale strategiei de marketing ce se va implementa in perioada urmatoare?
- Pe termen scurt si mediu ne propunem sa extindem gama de produse, prin identificarea de noi furnizori, diversificarea produselor de la partenerii actuali si chiar extinderea domeniilor de activitate. De asemenea, dorim sa facem cunoscute si, pe cat posibil, insusite, noile cerinte ale normativului european EN 1279. Acesta va fi, probabil, unul din subiectele dezbatute la editia din primavara lui 2018 a deja traditionalului simpozion anual, organizat de Abitare impreuna cu partenerii si colaboratorii sai. |