ALEXANDRU OANCEA: Premise optimiste si sperante pentru aprecierea rezultatelor |
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 15 Dec 2016 09:14 |
„La fel ca si in anii precedenti, pentru 2016 compania noastra si-a propus o crestere organica stabila. Inainte de finalizarea datelor anuale, cel mai probabil obiectivul nostru a fost atins, indreptandu-ne spre o crestere de doua cifre a vanzarilor in Romania. La inceputul lui 2017, atunci cand analiza rezultatelor noastre va fi completa, vom avea si confirmarea acestei informatii. Pe termen scurt, trendul se va mentine pozitiv, asigurand conditii optime pentru o crestere organica a afacerilor. Cu toate acestea, este important sa ramanem atenti la cadrul economic si politic atat in Romania, cat si la nivel international. In contextul respectiv, ne propunem sa obtinem o majorare organica a cifrei de afaceri si sa ne consolidam cota de piata. Estimarile pentru perioada urmatoare sunt favorabile si se bazeaza pe tendintele pozitive observate de-a lungul anului si care speram sa devina tot mai vizibile. Avem ca obiectiv principal sa ne dezvoltam alaturi de actuala retea de parteneri, ajungand, astfel, un nucleu tot mai important de crestere calitativa pentru piata romaneasca de tamplarie termoizolanta. Legat de evolutia pietei in care activam, premisele noastre raman optimiste si speram intr-o apreciere tot mai puternica a rezultatelor pe termen mediu si lung. In cazul declansarii unei noi situatii dificile la nivel macroeconomic, cu siguranta experienta din trecut ne-a invatat multe, astfel incat o eventuala recesiune nu ne va gasi nepregatiti. Indiferent daca acest lucru se va intampla sau nu, compania noastra va continua sa dezvolte solutii tehnice din clasa A - in special din gama superioara - totodata asumandu-ne rolul de lider responsabil al pietei pe care activam, asa cum am facut-o in tot acest timp. O directie strategica importanta este constituita inclusiv de extinderea paletei actuale de produse, prin noi sisteme si repere. In ceea ce priveste partenerii nostri, ii vom sustine in continuare in dezvoltarea strategiilor proprii de vanzari. In 2017, vom continua proiectele actuale dezvoltate alaturi de partenerii nostri si, mai mult, intentionam sa actionam in sensul deschiderii si dezvoltarii unor noi canale de vanzare”.
Alexandru Oancea, Marketing Manager al VEKA Romania
|