Compania Allianz TC Com, din Bucuresti, a lansat anul acesta gama proprie de produse Titan, care include primele sisteme de feronerie pentru ferestre si usi fabricate integral in Romania. „Acestea au simpla deschidere, iar din toamna anului urmator, cel tarziu, vor avea si dubla deschidere. Noua gama include si manere de usa din categoria premium, precum si contraplaci pentru usi. Investim permanent in tehnologii noi, dar si in stocuri, aflandu-ne, astfel, intr-o continua dezvoltare intentionand sa ne dezvoltam in continuare productia. Anul acesta ne doream sa fabricam doua milioane de cilindri, insa am reusit sa realizam doar 1,6 milioane de bucati, din cauza preturilor la materiile prime, dar si pentru ca acestea nu se gasesc la fel de usor, ca si alte materiale, cum ar fi ambalajele. In plus, pretul la energie electrica a crescut cu 50%, iar pe langa aceste probleme, trebuie sa facem fata si cresterilor salariale. Pe piata este un adevarat haos, multi distribuitori dicteaza preturile si se vad chiar speculatii importante din acest punct de vedere. Noi importam otel si zinc din China, unde avem relatii de afaceri puternice de mult timp si am observat ca aceasta tara a luat masuri semnificative pentru combaterea pandemiei si a eventualelor probleme economice legate de criza sanitara. Este vorba despre masuri intense de retehnologizare, deschiderea de noi fabrici si investitii in energie regenerabila. Este posibil ca anul 2022 sa fie cel al Chinei, care s-a pregatit intens pentru perioada urmatoare. In plus, ne asteptam ca dupa aceasta perioada de scadere sa urmeze un interval de crestere. Revenind, pe segmentul produselor destinate tamplariei termoizolante, ne-am axat pe comercializarea anumitor categorii de produse pentru care cererea este mai mare, iar firmele din Turcia, principala concurenta din domeniu, nu au acces. Ne dorim ca beneficiarii din tara noastra sa se indrepte si spre producatorii romani de profil (cu capital 100% autohton), nu doar spre cei straini. Contributia produselor destinate segmentului tamplariei termoziolante la realizarea cifrei totale de afaceri este de aproximativ 40%, diferenta revenind productiei si vanzarii de plasa din fibra de sticla. Vanzarile anului 2020 au atins o valoare totala de 16,7 milioane de lei. Pe langa noua gama Titan, produsele destinate acestui segment sunt plasele de protectie impotriva insectelor, manerele de usa, cilindrii din alama, sistemele tip «broasca» si balamalele, ultimele doua categorii fiind destinate profilelor din gama premium. Cilindrii fac parte din gama medie, iar pentru realizarea lor detinem o capacitate de productie de 110.000 de unitati/ luna. Anul acesta am decis sa producem intr-o masura mai mica plase de protectie impotriva insectelor si sa suplinim acest lucru prin importuri. Ne livram produsele la nivel national, exclusiv prin curier. In acelasi timp, exportam aproximativ 25% din productia totala de cilindri”, a precizat Alexandru Daniel Tache, directorul de vanzari al firmei. Informatii suplimentare, la
www.allianztc.ro